۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۱۴

الگوهای طلاق در جوانان زیر ذره‌بین پژوهش

الگوهای طلاق در جوانان زیر ذره‌بین پژوهش

مرکز مطالعات وزارت ورزش به مناسبت هفته ازدواج دو نشست تخصصی با عناوین«روند، الگوها و عوامل تعیین کننده طلاق در بین جوانان» و «جوانان و مسئله ازدواج، مقدمات و عوامل بازدارنده» برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی دو نشست علمی- تخصصی با عناوین «روند، الگوها و عوامل تعیین کننده طلاق در بین جوانان» و « جوانان و مسئله ازدواج، مقدمات و عوامل بازدارنده» را برگزار می کند.

بر همین اساس محمدرضا فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی گفت: این مرکز با توجه به ضرورت واهمیت پرداختن به موضوعات حوزه جوانان و توجه به انجام پژوهش های راهبردی نیاز محور در این حوزه این دو نشست را به ترتیب روزهای سه شنبه ۷ شهریور و چهارشنبه ۸ شهریور با ارائه مجریان این طرحها اجرا می کند.

لازم به ذکر است که نشست ارائه « روند، الگوها و عوامل تعیین کننده طلاق در بین جوانان » صبح روز سه‌شنبه مورخ ۷ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۱ و نشست« جوانان و مسئله ازدواج، مقدمات و عوامل بازدارنده» صبح روز چهارشنبه ۸ شهریور از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ برگزار خواهند شد.

    

کد خبر 4071025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha