۵ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۳۳

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

ماهانه ۶ هزار میلیارد تومان تعهدات تأمین اجتماعی پرداخت می شود

ماهانه ۶ هزار میلیارد تومان تعهدات تأمین اجتماعی پرداخت می شود

انزلی - معاون حقوقی وامورمجلس سازمان تأمین اجتماعی بااشاره به مدیریت ۴۲میلیون نفربیمه شده توسط این سازمان ازپرداخت شش هزارو ۲۰۰میلیاردتومان تعهدات به صورت ماهانه ازسوی تأمین اجتماعی خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن تاج الدین در حاشیه مراسم کنلگ زنی عملیات اجرایی ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در انزلی، اظهار کرد: اجرای این پروژه یکی از مهم ترین دغدغه های شهروندان شهرستان انزلی بوده است.

 وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طی چهار سال گذشته تلاش کرده در راستای مأموریت های سازمانی خود به دور از همه حاشیه ها به فعالیت های اصلی بپردازد، افزود: اجرای پروژه ساخت ساختمان جدید پلی کلینیک تخصصی یکی از ده ها پروژه مهم در حال اجرا در کشور محسوب می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی دومین تولیدکننده درمان در کشور است، گفت: در حال حاضر ۸۰ بیمارستان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات می دهند.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا با بهترین کیفیت ارائه درمان و خدمات صورت گیرد، خاطرنشان کرد: تولید امنیت و سلامت مهم ترین اولویت و اصلی ترین برنامه سازمان محسوب می شود.

تاج الدین با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تکلف بیش از نیمی از جمعیت کشور را برعهده دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از سه میلیون مستمری بگیر توسط سازمان تأمین اجتماعی ایران مدیریت و حقوق آنها تأمین می شود.

وی با تأکید بر وجود برخی کاستی ها در راستای ارائه خدمات در خورشأن به بیمه شدگان این سازمان، یادآورشد: تمام تلاش فعالان حوزه تأمین اجتماعی این بوده که با توجه به ظرفیت و پتانسیل این سازمان خدمات ارائه شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به رضایتمندی نسبی از فعالیت های این سازمان در سطح جامعه و در میان مسئولان نظام، اظهار کرد: ماهانه در سازمان تأمین اجتماعی بیش از شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بابت تعهدات قانونی پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۲ میلیون بیمه شده در کشور و بین المللی توسط سازمان تامین اجتماعی مدیریت می شود، افزود: ثبات مدیریتی در سازمان و همکاری مجلس شورای اسلامی  موفق شده ایم ظرفیت های خوبی در عرصه قانونگذاری و درز قالب قانون های مصوب در مجلس همانند برنامه ششم توسعه و قوانین بودجه سلامت ظرفیت های خوبی برای سازمان تأمین اجتماعی ایجاد کنیم.

تاج الدین در ادامه با بیان اینکه ارائه خدمت به جامعه کارفرمایی، کارگری و مستمری بگیران برای سازمان تأمین اجتماعی افتخاری بزرگ محسوب می شود، گفت: تمام این تلاش سازمان این بوده که بتواند خدمات بهتر و باکیفیت مطلوب تر ارائه کند.

کد خبر 4071116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha