۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۳۹

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان:

بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است

بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است

اصفهان - رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور هنوز دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله بهرامی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: مطابق قانون، اقتصاد کشور به ترتیب باید با کمک بخش تعاون، بخش های خصوصی و دولتی اداره شود.

وی بیان داشت: متاسفانه هنوز بیش از ۷۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است در حالیکه امور باید به بخش تعاون و خصوصی سپرده شود.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان اعلام کرد: در مجموع بخش تعاون و خصوصی باید ۸۰ درصد اقتصاد کشور را اداره کنند که هنوز از این هدف بسیار دور هستیم.

وی با بیان اینکه مطابق هدف‌گذاری قانون، ۲۵ درصد اقتصاد کشور باید به دست بخش تعاون اداره شود، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر بین ۷ تا ۸ درصد اقتصاد کشور توسط بخش تعاون اداره شود.

بهرامی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون و اتاق بازرگانی مشاور سه قوه هستند، گفت: ما در اتاق تعاون مشکلات و ضعف های بخش تعاون را احصا می کنیم و سپس به سه قوه منعکس می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع بالای ۳۰۰ نفر کارت بازرگانی تعاون در استان اصفهان دریافت کرده اند، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا شهریور ماه ۲۹ عدد کارت بازرگانی تعاون در استان اصفهان صادر شده است.

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار با هدفِ کمک به بازار مسکن و با همکاری اتاق تعاون در اصفهان نمایشگاهی برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر مسکن از رکود رنج می برد این درحالیست که با خروج مسکن از رکود اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴ تا ۷ آبان ماه نمایشگاه مسکن، انبوه سازی املاک و مستغلات برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای رونق بازار مسکن، پتانسیل های موجود را به انبوه سازان معرفی و همچنین ابزارهای نوین فروش مسکن در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

کد خبر 4072064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha