۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳

هتلینگ سه بیمارستان مازندران ارتقاء یافت

هتلینگ سه بیمارستان مازندران ارتقاء یافت

ساری - طرح ارتقای هتلینگ سه بیمارستان تامین اجتماعی مازندران بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از هفته دولت طرح ارتقاء هتلینگ سه بیمارستان مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران امروز چهارشنبه با حضور استاندار مازندران و معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

ربیع فلاح استاندار مازندران پیش ازظهر چهارشنبه در این مراسم که در محل بیمارستان حکمت ساری برگزار شد طرح تحول سلامت را از موفقیت های ملموس و رضایت بخش دولت تدبیر امید نام برد و گفت: در چهار سال گذشته شش هزار میلیارد ریال در بخش زیر بنایی و زیرساخت های بهداشت و درمان و چهار هزار میلیارد ریال در بخش خدمات بهداشت و درمان استان سرمایه گذاری شده است.

وی اجرای طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان ها را توجه به مطالبات عمومی مردم از سوی دولت دانست و بیان داشت: امروز علاوه بر اینکه خدمات مطلوبی به بیماران ارائه می شود ، همراهان بیماران نیز از خدمات رفاهی بهره مند می شوند.

استاندار مازندران به خدمات شایسته سازمان تامین اجتماعی در چهار سال گذشته به جامعه هدف اشاره کرد و گفت: این سازمان برخلاف سال های قبل از ۹۲ ، بدون حاشیه و با همه مشکلات خدمت ارائه کرده ا و در مسیر صحیح قرار گرفته است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۸۵شهید کارمند مازندران ، گفت: دولت یازدهم قدر ملت خود را به خوبی دانست و در ادامه فعالیت خود در دوره دوازدهم نیز مطالبات مردم را پاسخگو خواهد بود.

کد خبر 4073936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha