۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۴۷۰۰ یتیم در استان قزوین تحت پوشش حامیان هستند

۴۷۰۰ یتیم در استان قزوین تحت پوشش حامیان هستند

قزوین- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: ۴۷۰۰ تن از ایتام در استان تحت پوشش حامیان خیر ونیکوکار قرار دارند که ۴۵۰ حامی آنها از سادات است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از حامیان سادات کمیته امداد امام خمینی قزوین عصر چهارشنبه با حضور علی محمدذوالفقاری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیرین و حامیان ایتام در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد.

مجید مومنی در این مراسم گفت: رسیدگی به نیازمندان از امور خداپسندانه و خیرخواهانه ای است که مسیر اخلاق مداری در جامعه اسلامی را هموار کرده و به نهادینه شدن فرهنگ همیاری به دیگران کمک کرده است.

وی افزود: خوشبختانه با همه مشکلات اقتصادی که داریم در استان قزوین شاهد حضور خیرین زیادی هستیم که با انفاق اموالشان در مسیر خیرخواهی کمیته امداد را مددرسان بوده اند.

مومنی تصریح کرد: در استان قزوین ۴۵۰ نفر حامی سادات داریم که با چتر حمایتی خود توانسته اند فرزندان بدون سرپرست را تحت پوشش مالی و معنوی خود قرار دهند که از همه انها سپاسگزاریم.

وی اظهارداشت: تعداد حامیان سید مددجویان ایتام و محسنین استان قزوین ۱۲۹ نفر است که ۴۷۰۰ فرزند یتیم را تحت پوشش قرار داده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر ۱۷۲۳ در طرح ایتام و ۲۹۷۷ نفر در طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

در این مراسم از حامیان سادات استان قزوین تجلیل شد.

کد خبر 4074453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha