۸ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

ایجاد فضای دو قطبی به ضرر کشور است/ اتحاد تقویت شود

ایجاد فضای دو قطبی به ضرر کشور است/ اتحاد تقویت شود

دامغان - نماینده ولی فقیه در استان لرستان بابیان اینکه ایجاد فضای دو قطبی و دو دستگی در کشور به ضرر جامعه خواهد بود، گفت: با تقویت اتحاد و برادری بین مردم می توان به پیشرفت کشور کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی غروب چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر در جمع مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و قشرهای مختلف مردم دامغان به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه هرکس در مسیر ولایت و رهبری نباشد از مسیر انقلاب اسلامی ایران فاصله گرفته است، ابراز داشت: وجود دو دستگی در کشور بسیار خطرناک و به ضرر همه اقشار مختلف مردم خواهد بود لذا همه افراد جامعه باید حول محور ولایت گام بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان بابیان اینکه صدور قطعنامه های متعدد بر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی استکبار جهانی به منزله به انزوا کشیدن ما است، ابراز داشت: آمریکا و حامیان او تاکنون موفق نبودند و هروقت دست به این حرکات زدند تمامی توطئه ها و نقشه های آنان نقش برآب شده است.

آیت الله میرعمادی، تصریح کرد: وجود امنیت پایدار از مهمترین موضوعات در حکومت است که نباید از آن غافل شد و در کنار موضوع اقتصاد جامعه باید به برقراری امنیت بیش از گذشته پرداخت.

وی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای منطقه به شکار می رود و باید قدردان آن باشیم، افزود: تحریم های ظالمانه دشمنان نتوانسته جلوی موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و خوشبختانه روند رشد و ترقی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان رمز ماندگاری شهیدان دولت رجایی و باهنر را در خدمت به مردم برشمرد و ابراز داشت: مدیران و کارمندان دولت باید این سیره را در سرلوحه کار خود قرار دهند که باید گفت اخلاص، ایمان، عبادت و بندگی خداوند متعال، ساده زیستی و با مردم بودن و خدمت بی منت به مردم از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در هفته دولت بیش از هزاران طرح و پروژه در اقصی نقاط کشور در حال افتتاح و بهره برداری است، تصریح کرد: هرگز نباید خدمات و زحمات دولت را نادیده گرفت.

وی از انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت امسال وحضور بیش از ۴۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات به عنوان یک رویداد مهم و تاثیر گذار یاد کرد و اظهار داشت: انتخاب دکتر روحانی با کسب ۲۴ میلیون رای از سوی مردم در روز ۲۹ اردیبهشت برای دنیا این کار مهم و با ارزش بوده است و برگزاری آیین  تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری با حضور مسئولان بیش از ۱۲۰ کشورجهان بر اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جهموری در ایران افزوده است.

دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر 4074576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha