۹ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۳۵

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران:

خویشتن‌داری را باید در سرلوحه کارها قرار دهیم

 خویشتن‌داری را باید در سرلوحه کارها قرار دهیم

زنجان-مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: ما برای اینکه بتوانیم اهداف خودمان را پیش ببریم باید برای آنها چارچوب داشته باشیم و خویشتن‌داری را در سرلوحه کارها قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرم شامگاه چهارشنبه در  همایش بازخوانی مطالبات فرهنگیان از دولت تدبیر و امید در استان زنجان، گفت: برای اینکه بتوانیم به اهداف پیش‌ رو دست‌یابیم باید چارچوب‌ها را رعایت کنیم.

وی اظهار کرد: پیش از اینکه یک نیروی سیاسی باشیم باید برای کشور و جامعه نیروی انقلابی باشیم و چارچوب‌ها را حفظ کنیم و خویشتن‌داری را در کارها سرلوحه قرار دهیم. 

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: ورزش کارکرد فرهنگی دارد که در تعلیم و تربیت تاثیر فراوانی داشته و باید به این مهم توجه شود. 

خرم به وضعیت کاری خود در سال ۱۳۸۴ اشاره کرد و یاد آورشد: خویشتن داری در مسائل خیلی مهم است و انسان باید در رسیدن به اهداف خود خویشتن‌دار باشد.

وی افزود:  ما برای اینکه بتوانیم اهداف خودمان را پیش ببریم باید برای آنها چارچوب داشته باشیم و خویشتن‌داری را در سرلوحه کارها قرار دهیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران تصریح کرد: برای مثال بنده خودم یک نیروی ارزشی هستم ولی در حوزه سیاست نیز حرفی برای گفتن دارم و تلاش میکنم که مسائل و منش اصلاح‌طلبی خود را پیش ببریم، ولی باید چارچوب ها حفظ شود.

کد خبر 4074693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha