۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

وزیر بهداشت:

وضع خزانه دولت با انتظارات ما متناسب نیست

وضع خزانه دولت با انتظارات ما متناسب نیست

نهاوند - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وضع خزانه دولت با انتظارات ما متناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی صبح پنج شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با بیان اینکه بنده از مریدان شهید قدوسی بودم و بسیار خرسندم این بیمارستان با نام این شهید مزین شد، گفت: باید با مردم رو راست باشیم و حقایق را بگوییم.

وی با بیان اینکه دنبال پرونده سازی نباشیم، گفت: باید توقع ها را کم کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضع خزانه دولت هم متناسب با انتظارات ما نیست، گفت: باید بخش تولید راه اندازی و اشتغال نیز تقویت پیدا کند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بیمارستان تازه تاسیس نهاوند مثل یک نوزاد است و باید از آن مراقب کرد، گفت: بر اساس استاندارد باید برای هر شهروند نهاوندی یک و نیم تخت موجود باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه صمیمانه از استاندار سختکوش همدان سپاسگزارم چراکه کارهای زیادی در استان همدان در حال انجام است، گفت: همه باید ایثار کنند و مسئولین هم شجاعت به خرج دهند و تصمیمات مهم بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی تصمیمات دردناک است اما به تعویق انداختن آنها خطرناک است، گفت: انتظارات بجا است اما واقعیت این است که خیلی خبری نیست اما امیدوارم با اتفاقاتی که در بهار امسال افتاد و مجلس آن حرکت را تکمیل کرد مشکلات کشور را که اشتغال در راس آن است، حل کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی با بیان اینکه باید کم و کسری بیمارستان قدوسی نهاوند را برطرف کرد، گفت: حداقل نتیجه این اقدام این است که می تواند بار بیمارستانهای دیگر نهاوند را کم کند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید سریع تر مشکل نیروی انسانی و تخصص بیمارستان را حل کنیم و بنده نیز بر موضوع نظارت خواهم کرد، گفت: یک ماه و نیم دیگر هیئتی را برای بررسی وضعیت بیمارستان به نهاوند اعزام می کنم.

وی با بیان اینکه نهاوند ۱۸۰ هزار نفر جمعیت دارد و اگر بیمارستان علیمرادیان و این بیمارستان تکمیل و تجهیز شوند به استانداردها می رسیم، گفت: تجهیزات ام آر آی، سی تی اسکن، ماموگرافی و آمبولانس به نهاوند داده می شود.

کد خبر 4074748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha