۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

افزایش سرانه ورزشی آذربایجان غربی در دستور کار قرار گیرد

افزایش سرانه ورزشی آذربایجان غربی در دستور کار قرار گیرد

ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سرانه ورزشی آذربایجان غربی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله حضرت پور بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: ایجاد و اتمام اماکن ورزشی، ورزشگاه‌ها، بالا بردن سرانه ورزشی مردم و تکمیل طرح‌های نیمه تمام این اماکن در آذربایجان غربی و نیز شهرستان ارومیه باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید ورزشکاران و قهرمانان مدال آور ملی و جهانی مورد حمایت قرار گیرند اظهارداشت: دولت باید از واگذاری ورزش به بخش خصوصی، سرمایه گذاران و حامیان مالی حمایت کند تا بتوان از ظرفیت بخش‌های خصوصی در راستای ورزشی نهایت استفاده را کرد و این موضوع در نهایت سبب افزایش سرانه ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم می‌شود.

حضرت‌پور گفت: راهکارهای مناسبی باید برای برای مقابله با مشکلات ورزشکاران اعم از مشکلات دوران خدمت سربازی، وام‌های ازدواج، اشتغال برای آنان و آمادگی مجلس برای حمایت از طرح‌ها و لوایحی که در این راستا مطرح می‌گردد ارایه شود تا تدابیر جدی برای این مشکلات اندیشیده شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از ورزش استان نیز باید مورد توجه دولت‌مردان و دولت دوازدهم باشد که در رأس تمامی این ورزش‌ها رشته والیبال قرار دارد که در تمامی سطوح جوانان، نوجوانان و بزرگ سالان در آذربایجان غربی به تربیت بازیکن مشغول است.

حضرت پور با اشاره به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان تصریح کرد: ایجاد اماکن ورزشی در مناطق فقیر نشین و محروم جامعه برای رفاه هر چه بهتر حال همشهریان عزیز را از دولت خواستاریم که افزایش فضاهای ورزشی می‌تواند از مشکلات اجتماعی در آینده جلوگیری کند.

وی با اشاره به موضوع استعدادیابی در ورزش تاکید کرد: این موضوع باید از طرف مسئولان جدی تلقی شود چرا که جوانانی هستند که به سبب کمبود وقت نمی‌توانند استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی خود را در معرض دید قرار دهند و توجه به این موضوع می‌تواند در آینده ورزشی آذربایجان غربی و کشورمان تأثیر بسیاری داشته باشد.

کد خبر 4075231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha