۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۰۴

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور فعال می شوند

۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور فعال می شوند

قزوین- معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۲ هزار واحد صنعتی در حال تعطیل در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز ۳۰ هزار واحد صنعتی فعال می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فیاض صبح شنبه در دیدار با امام جمعه قزوین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر،   گزارشی از برنامه های شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین عملکرد حوزه ص. م. ت در دولت قبل ارائه کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت:محور اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است و این مهم با جدیت دنبال خواهد شد.

معاون  وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از افتتاح طرحها ملی در حوزه صنعت در آینده نزدیک خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت و با توجه به شروع برخی از برنامه های این حوزه برنانه های هفته دولت کمی با تاخیر شروع شد.

فیاض بیان کرد: ۲۲ هزار واحد صنعتی نیمه تمام و در حال تعطیل  در کشور به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز رکورد فعالسازی  ۳۰ هزار واحد صنعتی بیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: فعالسازی واحدهای صنعتی  کار ساده ای نیست ولی با کمک و همکاری همه بخشها انشا ا... این امر محقق خواهد شد.

وی از امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین درخواست کرد:با توجه به اینکه مردم اعتماد خاصی نسبت به روحانیت  در اگهی بخشی مردم در خصوص تغییر وضعیت در تولید   و خروج واحدهای ناتوان از چرخه تولید و راه اندازی واحدهای جدید کمک کنند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح کرد: در قانون اساسی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی، افراد باید اهلیت داشته باشند و اهلیت در اصل ۴۴ قانون اساسی یک اصل بوده و در کار صنعت هم اهلیت بسیار مهم و تأثیرگذار است.

فیاض ادامه داد: ما هم اصرار داریم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حسن و دقت باید در اهلیت وجود داشته باشد و اگر اهلیت را در تصمیم‌گیری‌ها ملاک قرار دهیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 4075852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha