۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۴۶

پادشاه عربستان مدعی شد:

ریاض دستاورد بزرگی در ریشه کن کردن تروریسم داشته است

ریاض دستاورد بزرگی در ریشه کن کردن تروریسم داشته است

پادشاه عربستان مدعی شد که کشورش دستاورد بزرگی در زمینه ریشه کن کردن تروریسم داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان در جریان مراسم سالانه استقبال از شخصیتهای بزرگ اسلامی که در حج شرکت کردند، مدعی شد: عربستان موفقیت های زیادی در زمینه ریشه کن کردن تروریستم و خشکاندن منابع آن با کمک برادرانش به دست آورده است.

وی در ادامه افزود: خداوند عربستان را به وسیله خدمت رسانی به حجاج و زوار خانه اش و خدمت کردن به حرمین شریفین شریف گردانید و این کشور تمام امکانات مادی و انسانی خود را برای پذیرایی از مهمانان خداوند و تسهیل ادای مناسک حج به کار گرفت.

پادشاه عربستان تاکید کرد: ما در مسیر ارائه بالاترین سطح از خدمات به زائران و تسهیل ادای مناسک حج و حفظ سلامت زائران خانه خدا و مسجد پیامبر بزرگش حرکت می کنیم.

وی در ادامه افزود: تروریستها تلاش داشتند تا به مقدسات که حرمت آنها را نگه نمی دارند آسیب بزنند، اما عربستان با کمک خداوند و با همکاری برادران و دوستانش توانست دستاورد بزرگی را در ریشه کن کردن تروریسم و خشکاندن منابع آن با جدیت کامل محقق کند. عربستان قلب جهان اسلام به شمار می آید و دردها و رنج های مسلمانان در هر جایی را احساس می کند و تمام تلاش خود را برای تقویت وحدت و همکاری در جهان اسلام و تحقق امنیت در جهان به کار می گیرد.

کد خبر 4076626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha