۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

شهردار تهران:

مدیران و کارکنان شهرداری تهران بهشتی اند

مدیران و کارکنان شهرداری تهران بهشتی اند

نجفی گفت:مدیران و کارکنان شهرداری تهران بهشتی اند اما مساله جابه جایی مدیران امری طبیعی است. وقتی مدیر اصلی یک دستگاه تغییر می کند متناسب با برنامه های جدید، تغییراتی در مدیران ایجاد می کند.

محمدعلی نجفی درحاشیه مراسم افتتاح موزه استاد علی اکبر صنعتی با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تهران پررنگ تر می شود، اظهارکرد: انشاالله از نظر بودجه و رویکردهای برنامه ای در خصوص تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری تحولی در شهرداری تهران اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه فردا موزه دیگری در ارتباط با نقشه های قدیمی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر معاونان و مدیران شهرداری و اینکه مدیران و کارکنان شهرداری در برزخ قرار دارند، گفت: مدیران و کارکنان شهرداری تهران بهشتی اند اما مساله جابه جایی مدیران امری طبیعی است. وقتی مدیر اصلی یک دستگاه تغییر می کند متناسب با برنامه های جدید، سلیقه های خود و مطالبات و خواسته های مردم تغییراتی در مدیران ایجاد می کند.

شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با مدیران شهرداری داشته ام، عنوان کرد: در این جلسات به همه توصیه کردم که به کار خود با قوت ادامه دهند و هر وقت تغییر در یکی از مناصب مدیریتی ضروری باشد ابتدا خبر به اطلاع مدیر مربوطه می رسد و بعد تغییر انجام می شود. انشاالله مجموعه شهرداری با قدرت، نشاط و امیدواری کار خود را انجام می دهند.

نجفیدر پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر ضرورت سوگند خوردن در شورای شهر تهران که صبح امروز اتفاق افتاد، بیان کرد: در قانون پیش بینی شده که شوراهای شهر در روز اول فعالیت خود قسم یاد کنند اما درخصوص شهردار چیزی در قانون ذکر نشده است. سوگندخوردن شهردار ابتکار شورای شهر پنجم بود که هم از نظر واقعی و هم نمادین کار خوبی محسوب است. به خصوص آنچه کسی که در پیشگاه قرآن قسم یاد می کند این قسم در طول دوران خدمت ذهن او را فرا می گیرد و او را بیشتر متوجه مسئولیت های ناشی از قسم می کند.

از چهارشنبه در جلسات هیات دولت حضور دارم

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش به حضور خود در جلسات هیات دولت پرداخت و گفت: بنده را دیروز با نظر مساعد دکتر روحانی برای حضور در جلسه هیات دولت دعوت کردند اما از آنجا که از قبل برنامه های دیگری تنظیم شده بود امکان شرکت در جلسه هیات دولت را نداشتم، اما در جلسه بعدی هیات دولت که صبح چهارشنبه است، حضور خواهم داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مطالبات شهردار تهران از هیات دولت تصریح کرد: بنده مطالبه خاصی ندارم و برای هماهنگی اقدامات خدمتگزاران مردم چه در شهرداری و چه در دولت درجلسات هیات دولت حضور خواهم داشت. این حضور باعث می شود بسیاری از اقداماتی که سایر دستگاه ها با شهرداری دارند و کارهایی که شهرداری با دستگاه های اجرایی مختلف دارد تسریع شود.

حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت به نفع دولت، شهرداری و مردم است

شهردار پایتخت افزود: همین که شهردارتهران در جریان سیاست ها و تصمیم های دولت باشد خیلی موثر است. به طور مثال دیروز در شهرداری تهران جلسه ای درخصوص منابع درآمدی سال ۹۶ داشتیم. اطلاعاتی که بنده از سیاست های دولت به ویژه در بخش مسکن داشتم کمک کرد که در  این مورد تصمیم بهتری بگیریم. براین اساس حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت به نفع دولت، شهرداری و مردم است.

وی در پایان در جواب یکی از خبرنگاران درخصوص تغییر ۴ معاون شهردار عنوان کرد: این موضوع ظهر امروز معلوم می شود.

کد خبر 4079203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha