۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

رئیس پلیس راه استان قزوین:

پلیس راه قزوین در آماده باش کامل برای خدمت رسانی است

پلیس راه قزوین در آماده باش کامل برای خدمت رسانی است

قزوین-رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: پلیس راه قزوین در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و افزایش تردد مسافران در محورها برای ارائه خدمات بهتر به مردم وایمنی جاده ها در آماده باش کامل است.

سرهنگ  نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار  مهر اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان قزوین در روزهای پایانی تابستان در حال افزایش تردد است و در این راستا همه امکانات خود را بکار گرفته ایم تا خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

وی افزود: در این شرایط از رانندگانی که قصد مسافرت دارند درخواست می کنیم قبل از اقدام به هر سفری از طریق سامانه ۱۲۰۲۰۲۰ نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند زیرا خودروی رانندگانی که ۳۰ درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.  

وی بیان کرد: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، پلیس راه استان قزوین به منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده های استان مستقر خواهد بود.  

رئیس پلیس راه استان یادآورشد: روزانه ۶۰ تیم گشتی به همراه ۱۰ تیم گشت نامحسوس، چهار ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده ها نسبت به ثبت تخلف و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.  

سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس

سرهنگ بیگلری گفت: پلیس راه با همه متخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبرو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد کرد.  

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد:سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، خط قرمز پلیس راه است و ماموران پلیس بدون اغماض، ضمن اعمال قانون، خودروی رانندگانی را که مرتکب دو تخلف همزمان شوند به مدت ۷۲ ساعت متوقف کرده و به پارکینگ هدایت میکند.

بیگلری از کسانی که قصد مسافرت در مورهای مواصلاتی استان را دارند توصیه کرد با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس سفری ایمن و توام با آرامش را برای خود و دیگران رقم بزنند.

کد خبر 4080673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha