۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹

همزمان با شروع عیدانه ۹۶؛

۴ خطبه در طرح میثاق با غدیر و صهبای غدیر بازخوانی می‌شود

۴ خطبه در طرح میثاق با غدیر و صهبای غدیر بازخوانی می‌شود

یزد ـ دبیر ستاد مبشران غدیر با اشاره به اجرای طرح‌های میثاق با غدیر و صهبای غدیر در ایام امامت و ولایت گفت: در قالب این طرح‌ها چهار خطبه مهم بازخوانی و تفسیر می‌شود.

محمدرضا پیرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح‌های صهبای غدیر و میثاق با ولایت، خطبه‌های غدیر، فدکیه، حضرت زینب (س) در کوفه و خطبه امام سجاد (ع) بازخوانی و تفسیر می‌شود.

وی با تشریح طرح صهبای غدیر بیان کرد: در قالب این طرح مسئول مرکز آموزش مداحان استان یزد در جلسه‌ای با بانوان مداح و سخنرانان مذهبی، نحوه بازخوانی این خطبه‌ها را آموزش خواهد داد.

پیرنیا خاطرنشان کرد: هر یک از بانوانی که در این دوره‌ها آموزش‌ دیده‌اند، در جلسات خانگی به بازخوانی این خطبه ها در ماه‌های مختلف به ویژه ذی الحجه، محرم، صفر و ... مرتبط با موضوع، خواهند پرداخت.

وی در مورد طرح میثاق با غدیر نیز گفت: اجرای این طرح در راستای تجدید پیمان با حضرت علی (ع) همزمان با آغاز برنامه عیدانه ۹۶ انجام می‌شود.

پیرنیا تصریح کرد: در این طرح به بازخوانی خطبه غدیر پرداخته خواهد شد و تلاش می‌شود با اجرای این طرح، روحیه ولایتمداری، ولایت پذیری و پای‌بندی به میثاق با ولایت در بین مخاطبان تقویت شود.

کد خبر 4081044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha