۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۲۳

در مراسم تجلیل از ۲۳ تعاونی برتر استان یزد مطرح شد؛

۴۷ طرح تعاونی امروز در یزد بهره‌برداری شد

۴۷ طرح تعاونی امروز در یزد بهره‌برداری شد

یزد ـ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از افتتاح و بهره‌برداری همزمان ۴۷ طرح تعاونی در سراسر استان یزد به مناسبت هفته تعاون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ریاحی ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان یزد با اشاره به فرا رسیدن هفته تعاون و افتتاح طرح‌های تعاونی در طول این هفته اظهار داشت: امروز به طور همزمان ۴۷ طرح تعاونی در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامداری، تولیدی، صنعتی، خدماتی، توزیعی و ... در سراسر استان افتتاح و بهره برداری شد.

وی عنوان کرد: برای بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۱۸۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

ریاحی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان یزد بیان کرد: امروز در این جشنواره ۲۳ تعاونی برتر تجلیل می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: در این دوره از جشنواره، ۲۶۰ شرکت تعاونی در ۲۰ گرایش تخصصی با یکدیگر رقابت کردند که پس از داوری با در نظر گرفتن شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ۲۳ تعاونی از سوی داوران جشنواره به عنوان تعاونی برتر شناخته شدند.

به گزارش مهر، این جشنواره با همکاری گروه تعاونی پیشگامان و با حضور دبیرکل اتاق تعاونگران ایران، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار یزد و جمعی از تعاونگران استان یزد برگزار شد.

کد خبر 4081335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha