۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۰۲

امام جمعه ایلام:

دشمنان با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند

دشمنان با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: دشمنان با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در دیدار با مدیر و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار داشت: تاثیرگذاری نظام اسلامی در منطقه و به چالش کشیدن نظام سلطه آنها را وادار کرده که با یک جنگ نرم بسیار قوی به دنبال تضعیف نظام اسلامی باشند.

وی گفت: دانشگاه سد محکمی در برابر نفوذ فرهنگی و جنگ نرم بزرگی است که نظام سلطه و در راس آن استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به راه انداخته و استادان باید در این عرصه مجهز به سلاح علم و تقوا برای پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی آنان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نخبگان و اساتید امروزه وظیفه خطیری بر عهده دارند، گفت: باید اساتید، نخبگان و دانشجویان در پاسخگویی به این شبهات کوشا باشند زیرا فضا در حال مسموم شدن است.

وی گفت: حادثه غدیر در واقع خط بطلانی است بر اینکه دین اسلام منهای حکومت و سیاست است.

وی افزود:  پیامبر این روز را عید اکبر نامید چرا که در این روز دین اسلام کامل و نعمت بر تمام جهانیان تمام شد و خداوند آخرین دین که همان راه نجات بشیرت است را اسلام نامید.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: حکومت و سیاست از اسلام جدا نیست و روز اکمال دین را خداوند به تمامی پیامبران وعده داده بود که در روز غدیر این وعده عملی شد و غدیر مکمل تمام ادیان الهی است.

کد خبر 4081357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha