۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۵۶

ماموریت غیرممکن؛

سپاهان در خانه حذف شد/ کمالوند: سپاهان قطب فوتبال ایران

سپاهان در خانه حذف شد/ کمالوند: سپاهان قطب فوتبال ایران

اصفهان - سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از تیم سپاهان با عنوان قطب فوتبال ایران یاد کرد و گفت: حذف سپاهان در اصفهان ماموریت غیرممکنی بود که بازیکنان باغیرت صنعت نفت آن را به انجام رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه پنجشنبه، پس غلبه بر تیم فوتبال سپاهان در اصفهان و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی، در جمع خبرنگاران در خصوص روند بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی سخت و نفس گیر که دقایی را ما ۱۰ نفره بازی کردیم مقابل تیم سپاهان به پیروزی رسیدیم. سپاهان قطب فوتبال کشور است و بردن سپاهان در اصفهان کار بسیار دشواری بود که بازیکنان باغیرت ما آنرا به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

وی با بیان اینکه به سرمربیگری صنعت نفت آبادان افتخار می‌کند، افزود: نخست به خاطر این هواداران فداکار و دوم به خاطر بازیکنان با غیرت تیم صنعت نفت که با وجود این فشار و ۱۰ نفره بودن توانستند حملات سپاهان را کنترل کنند افتخار می‌کنم که سرمربی این تیم هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ضمن ابراز خرسندی از پیروزی در این دیدار، ادامه داد: از اینکه قدم اول را در جام حذفی محکم برداشتیم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات موفق باشیم.

وی در خصوص قطع شدن برق ورشگاه نقش جهان و توقف بازی بیان کرد: ما اصلاً به این اتفاقات راغب نبودیم چراکه این وقفه باعث می شد شرایط بازی تغییر کند و ممکن بود حتی به ضرر ما نیز تمام شود.

کد خبر 4081476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha