۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

استاندار یزد:

مشارکت عمومی برای حمایت از ورزشکاران نیاز است

مشارکت عمومی برای حمایت از ورزشکاران نیاز است

یزد ـ استاندار یزد با اشاره به مشکلات موجود در مسیر ورزشکاران به ویژه ورزشکاران ناشنوا گفت: برای حمایت از ورزشکاران به مشارکت عمومی نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد میرمحمدی در مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد با گرامیداشت ایام ولایت و امامت و فرا رسیدن عید غدیرخم، حضور ورزشکاران ناشنوا در یزد در چنین ایامی را مایه مسرت یزدی‌ها دانست.

وی با ابراز خرسندی از اینکه ناشنوایان به رغم وجود محدودیت‌هایی در عرصه های ورزشی حضور یافته و خوش درخشیده اند، عنوان کرد: کسب موفقیت‌های ورزشی از سوی این ورزشکاران سبب افتخار و مباهات است.

میرمحمدی تاکید کرد: هر چند این ورزشکاران کوشا با مشکل ناشنوایی مواجه هستند اما خداوند متعال استعدادهایی در وجود آنها نهاده که سبب رشد و شکوفایی آنها شده و چه بسا بسیاری از ناشنوایان از جوانان سالم موفق‌تر هستند و توانسته اند برای خود، خانواده و کشور عزیز اسلامیشان افتخار کسب کنند.

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد در این سال‌ها فعالیت‌های خوبی در عرصه ورزش داشته است، عنوان کرد: فعالیت‌های در استان یزد سبب شده یزد در زمینه ورزش همگانی رتبه نخست کشور را از آن خود کند و شایسته است از همه افرادی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، قدردانی کنیم.

میرمحمدی، فعالیت‌های انجام شده در استان یزد در زمینه ورزش در رشته های مختلف ورزشی را ارزشمند خواند و بیان کرد: به طور قطع آثار شگفت انگیز ورزش‌های فردی و همگانی در  انسان، مسیر موفقیت آنها را هموارتر خواهد کرد و در بهبود عملکرد افراد اثرگذاری جدی خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلاتی که از سوی ورزشکاران و مسئولان ورزش ناشنوایان برشمرده شد، افزود: یکی از مسیرهایی که می‌تواند مشکلات را کاهش دهد، به میدان آوردن اسپانسرهای ورزشی است.

میرمحمدی بیان کرد: به طور قطع بخش خصوصی با مشاهده موفقیت‌های ورزشی ناشنوایان برای حمایت از آنها رغبت خواهد کرد و امیدواریم با این اتفاق، ورزشکاران ناشنوای کشور و استان یزد بتوانند در مسیر جهانی شدن قدم بردارند.

وی تصریح کرد: البته مشکلات پیش روی ورزش بسیار است و به نظر می رسد برای حمایت از ورزشکاران به مشارکت عمومی نیاز است.

کد خبر 4081791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha