۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۵۲

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی:

بازیکنانم در برابر تیم ذوب آهن رشادت کردند

بازیکنانم در برابر تیم ذوب آهن رشادت کردند

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی پس از صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی گفت: بازیکنانم در مقابل موقعیت‌های خطرناک ذوب‌آهن رشادت خرج کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر کلانتری شامگاه جمعه، پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن و صعود به مرحله یک هشتم نهایی در جمع خبرنگاران در خصوص روند بازی اظهار داشت: بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و ما تا پیش از ۱۰ نفره  شدن بازی را به خوبی کنترل می‌کردیم.

وی با بیان اینکه توان حمله مکرر به دروازه ذوب‌آهن را نداشتیم بیان کرد: با این‌ حال موفق شدیم موقعیت‌های بسیاری بدست‌آوریم و کنترل بازی دست ما بود.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در خصوص تاکتیک تیمش در این دیدار ابراز کرد: در این مسابقه ما سعی داشتیم از ضدحملات و ضعف ‌هایی که از تیم ذوب‌آهن سراغ داشتیم استفاده کنیم ولی متاسفانه ۱۰ نفره شدن کار ما را دشوار کرد.

وی بازی در مقابل تیم‌ ذوب‌آهن را دشوار توصیف کرد و افزود: نزدیک ۴۵ دقیقه بازی در شرایط ۱۰ نفره و آن‌ هم مقابل تیم خوبی مثل ذوب‌آهن کار راحتی نیست و بخاطر این بازی خوبی که بازیکنان تیمم ارائه کردند از آنها تشکر می کنم.

کلانتری با اشاره به تغییر وضعیت بازی پس اخراج بازیکن تیم فجر سپاسی گفت: پس از ۱۰ نفره شدن و با روی آوردن حریف به استفاده از توپ‌های بلند تصمیم به اضافه کردن یک بازیکن بلند قد گرفتیم تا جلوی حرکات ذوب‌آهن را بگیرد.

وی با اشاره به موقعیت‌های تیم ذوب‌آهن افزود: در ۱۹  دقیقه پایان بازی ذوب آهن چند موقعیت خطرناک داشت که با رشادت بازیکنانم و به ویژه دروازه بان تیمم تبدیل به گل نشد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در خصوص وضعیت فوتبال استان فارس توضیح داد: رسیدن  به هر هدفی نیازمند اسبابی است که بدون این اسباب رسیدن به این هدف ممکن نیست برای پیشرفت فوتبال یک استان تنها چند بازیکن و یک باشگاه و یک سرمربی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند بلکه لازم است همه امکانات استان همکاری کنند تا این اتفاق رخ دهد.

وی با ابراز امیدواری برای رشد فوتبال استان فارس ادامه داد: متاسفانه در طی چندین سال برخی شرایط باعث شده که فوتبال استان فارس رشد نکند ولی خوشبختانه در سال‌های اخیر تغییراتی در استان شکل گرفته و این استان از نظر استادیوم، زمین بازی، نوع نگرش استان به فوتبال و غیره در حال رشد است.

کد خبر 4081933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha