۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۵۱

خبرنگار خبرگزاری مهر در جزیره خارگ تجلیل شد

خبرنگار خبرگزاری مهر در جزیره خارگ تجلیل شد

بوشهر - در نشست نماینده بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی با فرهنگیان جزیره خارگ از زحمات حامد عرب‌زاده خبرنگار خبرگزاری مهر قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده بوشهر، گناوه دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی جمعه‌شب در این آئین گفت: خبرگزاری مهر در راه اطلاع‌رسانی، بهبود عملکرد و خدمات رسانی به اهالی شریف این منطقه می‌تواند چراغ راه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم باشد.

عبدالحمید خدری اضافه کرد: «عرب‌زاده» خبرنگار مهر در این جزیره برای انتشار اخبار و مشکلات اهالی شریف خارگ عملکرد شایسته تقدیر داشته است و امیدوار هستیم تمامی خبرنگاران در استان بوشهر به‌صورت برنامه‌ریزی شده در حوزه مختلف ورود داشته باشند.

رضا برمک رئیس آموزش و پرورش خارگ در این مراسم اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های اداره آموزش و پرورش خارگ که امسال به‌عنوان دستگاه برتر اجرایی در جزیره خارگ معرفی شد بحث اطلاع رسانی دقیق از خدمات ارائه شده این اداره در بخش ویژه خارگ بود که آقای عرب‌زاده خبرنگار مهر همکاری موثری در این زمینه با این اداره داشت.

محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ نیز گفت: خبرگزاری مهر از ورود اینجانب به جزیره خارگ همراه و یاور این بخشداری بوده است و این بخشداری توانسته بدون واسطه با اهالی شریف خارگ سخن بگوید و مردم را در جریان عملکرد خود قرار داد.

کد خبر 4081956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha