۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

یکهزارو۱۳۶میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی استان هزینه شد

یکهزارو۱۳۶میلیارد ریال برای توسعه فضاهای آموزشی استان هزینه شد

یاسوج- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت یازدهم در راستای توسعه، تجهیز و نوسازی زیرساختهای آموزشی و پرورشی در این استان یکهزار و ۱۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نیک اقبالی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه مادوان افزود: در چهار سال گذشته ۲۰۱ مدرسه با ۶۰۲ کلاس درس در این استان ساخته شده و اعتبار هزینه شده برای ساخت این تعداد مدرسه نیز ۷۶۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه این تعداد مدرسه بیش از ۸۷ هزار متر مربع مساحت دارند، گفت: همچنین وسایل گرمایشی ۳۱۴ مدرسه در قالب یکهزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان با ۱۴۱ میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید استاندار سازی شد.

نیک اقبالی با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم گفت: خیرین نیز در چهار سال گذشته افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال مدرسه را در قالب تعهدات خود در جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز، به آموزش و پرورش استان تحویل داده‌اند.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین افزون بر ۲۵ میلیارد ریال مدارس پیش ساخته توسط نیکوکاران تحویل آموزش و پرورش استان داده شده است.

نیک اقبالی تعهدات نیکوکاران در طول سه جشنواره خیرین مدرسه ساز را از سال ۹۳ تا ۹۶ افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی در استان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: مجموع تعهد نیکوکاران در جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال ۹۲ کمتر از ۲۳ میلیارد ریال بود.

کد خبر 4084122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha