۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۵۵

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران»:

آمار برگزاری جشن‌های مذهبی در حسینیه ایران رشد ۵۰ درصدی داشته است

آمار برگزاری جشن‌های مذهبی در حسینیه ایران رشد ۵۰ درصدی داشته است

یزد ـ مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» گفت: در استان یزد در زمینه برگزاری مراسم‌های جشن و اعیاد مذهبی و میلاد ائمه اطهار (ع) شاهد رشد ۵۰ درصدی بوده‌ایم.

سیدحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در یزد همانند دهه‌های عزاداری، دهه‌های جشن و شادی نیز آغاز شده که از جمله آنها می‌توان به دهه کرامت، دهه امامت و ولایت و ... اشاره کرد که مورد توجه مردم و مسئولان نیز قرار گرفته است.

وی افزود: این جشن‌ها که با همکاری هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود از بعد از غدیر تا روز مباهله همچنان ادامه دارد و با استقبال خوب اقشار مختلف مردم روبرو شده است .

حسینی عنوان کرد: هر چند روند جشن‌ها رشد مثبتی داشته است لیکن یقین داریم با برنامه ریزی بهتر و بیشتر، می‌توانیم نتایج مثبت بیشتری را انتظار داشته باشیم و هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی «یزد، حسینیه ایران» با تاکید بر نقش هیئت های مذهبی در این زمینه بیان داشت: تاکید ما در شورای مرکزی حسینیه ایران این است که هیئت‌ها زودتر به استقبال محرم نروند تا بهتر بتوانند بحث غدیر را پوشش داده و جشن برگزار کنند.

حسینی عنوان کرد: در بحث جشن‌های مذهبی نیز امیدواریم با توجه به روندی که در حال طی شدن است، شاهد برپایی جشن های خوبی در سطح شهر باشیم و یزد در برگزاری جشن ها همچون مراسم‌های عزاداری حرفی برای گفتن در کشور داشته باشد.

کد خبر 4084526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha