ساخت «مینی راک» مخابراتی توسط محققان کشور

ساخت «مینی راک» مخابراتی توسط محققان کشور

محققان در یک شرکت دانش بنیان اقدام به ساخت ۸۵۰ سری مینی راک مخابراتیOutdoor ، کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی چمنیان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: طی قراردادی در این شرکت با یک اپراتور اقدام به ساخت و تولید ۸۵۰ سری مینی راک مخابراتی Outdoor کردیم.

وی با بیان اینکه این راک به‌عنوان یک منبع تغذیه Outdoor با الزامات IP۵۵ برای مصرف‌کننده‌های مخابراتی در این شرکت طراحی و ساخته شده است، افزود: این سیستم با ظرفیت ۳ ماژول یک‌سوکننده، مجهز به واحد کنترل‌کننده مرکز (MCU) هوشمند، واحد توزیع برقDC/AC ، فضای خالی ۸U برای نصب تجهیزات مخابراتی و همچنین جایگاه نصب ۲ سری باتری V/۱۵۵AH  ۴۸است.

مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: پروژه سوپروایزری نصب و راه‌اندازی سیستم‌های OUTDOOR شرکت ما در سایت‌های G۳ و G۴ در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در بیش از ۳۰۰ نقطه در حال ساخت و راه‌اندازی است.

وی با بیان اینکه راک یک سازه فلزی مکعبی شکل است که داخل آن تجهیزات دیگری مثل یونیت‌های یک‌سوکننده، مبدل و یا تجهیزات دیگری قرار می‌گیرد، گفت: راک هم از سرور محافظت می‌کند و هم جهت تهویه و جلوگیری از صدمات فیزیکی از جمله ضربه و فشار و کارایی بهتر سرور آن را در خود جای می‌دهد.

وی ادامه داد: صندوق الکترونیک صحا تنها جایی بود که به فعالیت‌های تخصصی ما بها می‌داد در حالیکه بانک‌ها آشنایی چندانی با الکترونیک و صنایع الکترونیک نداشتند. اما کارشناسان صندوق همه کارشناسان الکترونیک هستند و از فناور بودن فرآیند تولید و محصولات کشور مطلع هستند که این موضوع باعث تسهیل در فرآیند حمایت و تصویب تسهیلات می شود.

کد خبر 4084745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha