۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در کیش معرفی می شود

قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در کیش معرفی می شود

شهرکرد-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در جزیره کیش معرفی می شود.

سیامک سلیمانی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش، عنوان کرد: قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در کیش معرفی می شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های قابل سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش معرفی می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور در نمایشگاه سرمایه گذاری بین المللی کیش در راستای جذب سرمایه گذار انجام می شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه دستگاه های مختلف اجرایی ظرفیت های و پتانسیل های قابل سرمایه گذاری این استان را معرفی می کنند.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف مسئولان استان چهارمحال و بختیاری است، تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد.

توسعه صنایع تبدیلی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در همسایگی دو استان بزرگ کشور است که نزدیکی به این دو استان از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذاری برای توسعه بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار برای راه اندازی واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی در این استان ضرورت دارد.

وی اظهار داشت: نبود صنایع تبدیلی در این استان از مهمترین کمبودها در بخش صنایع است که راه اندازی این واحدهای صنعتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کاهش ضایعات میوه خواهد داشت.

راه اندازی واحدهای اقامتی از ظرفیت های قابل سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری است

وی تاکید کرد:توسعه واحدهای اقامتی و گردشگری از دیگر ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری است که می تواند زمینه ساز توسعه بیشتر این استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: نمایشگاه سرمایه گذاری بین المللی کیش آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

کد خبر 4085068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha