۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیریت گلستان بر مجموعه‌های سوارکاری استان تمدید شد

مدیریت گلستان بر مجموعه‌های سوارکاری استان تمدید شد

گرگان – مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مدیریت گلستان بر مجموعه‌های سوارکاری استان برای یک سال دیگر تمدید شد.

بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با برگزاری مطلوب و شایسته کورس‌های اسبدوانی، مدیریت مجموعه‌های سوارکاری گلستان برای دومین سال پیاپی به استان واگذار شد.

وی افزود: با پیگیری‌های مجموعه استان در سال گذشته، وزارت ورزش و جوانان مدیریت اسبدوانی گلستان را به عنوان یک آرزوی دیرینه و چندین ساله به این استان واگذار کرد و پس از اجرای مناسب، بدون مشکل و همراه با رضایتمندی سوارکاران و علاقمندان، امسال هم تصمیم گرفته شد تا این مدیریت برای یک سال دیگر به استان گلستان واگذار شود.

انتظار داریم مجموعه‌های سوارکاری بلند مدت واگذار شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: واگذاری مدیریت مجموعه‌های سوارکاری به گلستان می تواند منشا اثر و خدمات بزرگ و مهم‌تری در رشته اسبدوانی به عنوان ورزشی دیرینه در این استان باشد و موجب پیشرفت و توسعه بیشتر شود.

طیبی تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای واگذاری این مجموعه‌ها به استان انجام شد و در این راستا دلایل لزوم این اتفاق برای مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری تشریح شد تا در نهایت این مجوزها اخذ و فرایند واگذاری مدیریت این مجموعه ها آغاز شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به برگزاری بدون مشکل و با کیفیت مطلوب رقابت‌های اسبدوانی، انتظار تمامی علاقمندان واگذاری بلند مدت این مجموعه‌ها به عنوان یک حق و آرزوی همیشگی و دیرینه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4085321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha