۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

فرماندار شهرستان هرسین:

۱۷ کیلومتر راه روستایی در هرسین احداث می‌شود

۱۷ کیلومتر راه روستایی در هرسین احداث می‌شود

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین گفت: ۱۷ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در هرسین احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شاه آبادی امروز چهارشنبه در نشستی که به منظور بررسی وضعیت راههای روستایی شهرستان هرسین برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس راهبردها و اولویت های دولت در توسعه و توجه ویژه به مناطق روستایی در سال گذشته بیش از ۲۵ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان هرسین با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال احداث و بهسازی گردیدند.

وی اظهار داشت: با احداث ۱۱ کیلومتر راه روستایی بابازید به کماسی فاصله دسترسی روستاهای بخش مرکزی به شهر هرسین ۲۵ کیلومتر کاهش یافته است و این امر موجب دسترسی آسان ساکنان این بخش به مرکز شهر هرسین و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان گردیده است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: از دیگر پروژه های حوزه راه روستایی در دست اقدام در شهرستان هرسین، احداث راه روستایی میرمینگه به قلعه گنجوان به طول ۷ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال است که تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاه آبادی در ادامه از احداث راه روستایی باغ زینب به گره بان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۳۰ میلیارد خبر داد و اظهار داشت: پیمانکار راه روستایی مزبور در جریان مناقصه انتخاب شده است و  با مبادله موافقت نامه عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

مسعود شریفی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه این نشست بر توسعه راههای روستایی بعنوان یکی از مهمترین اولویت ها و سیاست های این اداره کل تأکید کرد.

کد خبر 4086447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha