۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۳۲

در حاشیه چهارمین کنگره بین المللی سرامیک مطرح شد؛

نقش تکنولوژی در صنعت سرامیک ایران پررنگ‌تر شود

نقش تکنولوژی در صنعت سرامیک ایران پررنگ‌تر شود

یزد ـ عضو هیئت مدیره موسسه تکنولوژی سرامیک اسپانیا با اشاره به راه اندازی حقوقی مرکز فناوری سرامیک ایران گفت: امیدواریم با سرعت بیشتری شاهد افزایش نقش تکنولوژی در صنعت سرامیک این کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرنالدو مرنو در حاشیه چهارمین کنگره بین المللی سرامیک در دیدار با هیئت مدیره مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی حقوقی مرکز فناوری سرامیک در ایران اظهار داشت: حضور پارک علم و فناوری، انجمن صنفی کاشی و سرامیک ایران و انجمن صنفی لعاب ایران و ذینفعان صنعت سرامیک در کنار نهادهای متولی فناوری از نقاط قوت راه اندازی این مرکز است.

وی بیان کرد: امیدوارم با این ساختار جدید، نقش توسعه تکنولوژی در صنعت کاشی و سرامیک ایران بیش از پیش، پررنگ شود.

مرنو با بیان اینکه ITC آمادگی هرگونه همکاری در زمینه توسعه این مرکز، به ویژه در زمینه تحقیق و توسعه را دارد، عنوان کرد: بررسی مجدد تفاهمنامه فی مابین، به ویژه در جزئیات موارد قابل همکاری می تواند به عملیاتی شدن آن کمک کنند.

رئیس هیأت مدیره مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران نیز در این دیدار با اشاره به همکاری های گذشته بین انجمن لعاب ایران و ITC اظهار داشت: حضور ذی نفعان اصلی صنعت سرامیک در مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، زمینه اعتماد طرف بین المللی به این مرکز را فراهم می کند که این امر منجر به توسعه این مرکز و زمینه ساز انتقال دانش و فناوری است.  

به گزارش مهر، در این نشست ضمن بررسی تفاهم نامه منعقد شده بین پارک علم و فناوری یزد و مؤسسه تحقیقات صنعتی سرامیک اسپانیا، در مورد راهکارها و برنامه های مناسب برای اجرایی شدن این تفاهم نامه بحث و تبادل نظر شد.  

کد خبر 4086513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha