۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه تاکید کرد:

صدور گواهینامه واحدهای اقتصادی مستلزم پرداخت مالیات نشود

صدور گواهینامه واحدهای اقتصادی مستلزم پرداخت مالیات نشود

کرمانشاه- رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: صدور گواهینامه واحدهای اقتصادی نباید منوط به پرداخت مالیات شود بدین معنا که زمانی مودی مالیات نپرداخته گواهی وی نیز قطع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان کاشفی امروز پنجشنبه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: شاید این جلسات شاید منحصربه فردترین شوراها باشد که در آن بخش خصوصی و دولتی گرد هم می آیند و به حل مشکلات می پردازند.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از کسب رتبه یازدهم کشور در برگزاری چنین شوراهای گفت و گویی خبر داد و افزود: مقرر شده که اعتباراتی نیز به ما تخصیص داده شود.

وی، جلسات شورای گفت و گو را در رفع مشکلات اقتصادی استان مفید دانست و بیان کرد: در این جلسه موضوعاتی نظیر استرداد مالیات بر ارزش افزوده که مشکلاتی را برای برخی واحدهای تولیدی ایجاد کرده بحث و گفت و گو شد.

کاشفی با بیان اینکه باید در قانون جدید نحوه پرداخت و دریافت وجه باید بهم متصل شود، افزود: صدور گواهینامه واحدهای اقتصادی نباید منوط به پرداخت مالیات شود بدین معنا که زمانی مودی مالیات نپرداخته گواهی وی نیز قطع شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه حل مشکل واحد بازیافت زباله و رفع موانع قانونی را از دیگر موارد بررسی شده در جلسه خواند و گفت: درصدد حمایت از برندهای محلی اعم از صنعتی و تولیدی و پیشگیری از سو استفاده از آنها هستیم.

وی افزود: بر همین مبنا از سوی دستگاه قضا شعبه ای برای رسیدگی به جرائم اقتصادی تعیین شده و به اتاق اصناف و بازرگانی نیز اختیاراتی اعطا شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه درصدد اکران فیلمی درباره توفیقات واحدبازیافت زباله کرمانشاه هستیم، گفت: همچنین از خانم شیرزادی از سوی اتاق ایران نیز جهت اکران این فیلم دعوت شده است.

کد خبر 4087043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha