۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۹

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷.۷ درصد به ۱۲.۹۵ درصد

کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷.۷ درصد به ۱۲.۹۵ درصد

یاسوج- استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: نرخ بیکاری استان از ۱۷.۷ درصد در سال ۹۲ به ۱۲.۹۵ درصد در سال جاری رسید و رتبه اول کاهش نرخ بیکاری کشور متعلق به استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کشور در یاسوج  برگزار شد،  افزود: خداترس بودن و کار را برای خدا انجام دادن باید اولویت کاری باشد و مردمی بودن و مردم دار بودن نیز بسیار مهم است و هرکس به هر اندازه ای این دو مهم را انجام دهد، به همان اندازه موفق است.

خادمی گفت: فعالیت گروهی و هماهنگی مناسبی در استان وجود داشت و با همدلی و هماهنگی اقدامات خوبی در استان انجام شد و ترکیب بومی مناسبی در استان فعالیت داشت.

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: امید است همه بتوانیم به مردم خدمت کرده و زمینه توسعه کشور را فراهم کنیم.

خادمی گفت: مسیر درست کمتر از هدف درست نیست و از طریق  چند مسیر نتایحی در استان حاصل شد.

خادمی تصریح کرد: فرایند جذب سرمایه های اعتباری و جمع آوری آن برای توسعه استان در دستور کار قرار گرفت و با انتخاب پروژه های مختلف، اعتبارات در نظر گرفته  شد و فرایند جذب بودجه مورد تاکید  قرار گرفت و اعتبارات از ۳۳۰ میلیارد تومان  سال ۹۲ به ۱۲۰۰ میلیارد تومان در سال جدید رسید و همچنین در ردیف های متفرقه، استانی و نفت وضعیت بسیار بهبود پیدا کرد.

خادمی گفت: در حوزه پروژه ها  تاکید ما  تقدم پروژه های افتتاحی بر کلنگ زنی بود،  که در این راستا اقدامات شایانی انجام شد.

وی افزود: در حوزه کشاورزی تولید گندم از ۲۰ هزار تن سال ۹۲ به ۷۵ هزارتن در سال جاری رسید و همچنین تحولات بزرگی در حوزه آبیاری تحت فشار انجام شد.

استاندار گازرسانی به ۲۲۰ روستا و هدفگذاری برای گازرسانی به دو شهر و روستاهای مسیر را از اقدامات انجام شده دانست.

خادمی افزایش بزرگ راه ها، جاده های روستایی و شهری را از سایر اقدامات انجام شده دانست.

خادمی ابراز داشت: طرح های سیمان مارگون، آجر دهدشت، روغن گچساران و ... نیز به بهره بهره برداری رسید.

استاندار تلاش برای کاهش التهابات و تقدم متن بر حاشیه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت تمام گروه ها و وحدت و انسجام تحقق چندین مهم در استان میسر شد.

خادمی بیان داشت: کنگره ملی شهدا، برگزاری مطلوب انتخابات و تبدیل مناطق قرمز به سفید با هماهنگی و همکاری همدیگر رقم خورد.

وی در پایان از تمامی تلاش های انجام گرفته توسط مسئولان و مردم  در استان تقدیر کرد و بیان داشت: تمام تجربیات خود را برای توسعه استان در اختیار متولیان قرار خواهم داد.

کد خبر 4088450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha