۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹

در یک هفته اخیر؛

۷۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان دستگیر شدند

۷۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در خوزستان دستگیر شدند

اهواز ـ فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در یک هفته اخیر ۷۱ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس زاده ظهر امروز در حاشیه به نمایش گذاشتن کشفیات این فرماندهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی خوزستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان به ویژه مقابله با تیراندازی های غیرمجاز در مناسبت های مختلف برنامه ریزی بسیار خوبی را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: در یک هفته اخیر با اجرای طرح های متوالی در شهرستان های مختلف استان بالای ۱۳۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز را کشف و در همین رابطه ۷۱ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که در مناسبت ها به سمت اشخاص و امکان تیراندازی کردند، با همکاری اطلعات امنیت عمومی و یگان های انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: از مردم خوزستان تقاضا دارم که در مناسبت های مختلف به ویژه در مراسم بدرقه حجاج، عروسی و یا عزاشرداری اقدام به تیراندازی نکنند.

سردار عباس زاده بیان کرد: طی سال های اخیر متأسفانه شاهد حوادث و اتفاقاتی بودیم که با تیراندازی غیرمجاز و کم توجهی آنها برخی افراد دچار صدمه شده و بعضا هم بی گناه جان خود را از دست دادند.

وی تقاضا کرد: از همه مردم استان خوزستان به ویژه بزرگان و افرادی که در رأس طوایف قرار دارند؛ تقاضا دارم توصیه های لازم را نسبت به منع تیراندازی های غیرمجاز داشته باشند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: این امیدواری وجود دارد که نیروی انتظامی خوزستان با همکاری مردم استان بتواند یک مقابله منطقی داشته باشند.

سردار عباس زاده در پایان خبر داد: سلاح های کشف شده برابر دستورالعمل ها با تشکیل پرونده در مراجع قضایی به انبارهای مربوطه منتقل و مجرمان دستگیر شده نیز به این مراجع معرفی می شوند.

کد خبر 4088472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha