۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸

گزینه دبیری فدراسیون بوکس:

هنوز صحبتی با من نشده است/ خدمت به بوکس باعث افتخارم است

هنوز صحبتی با من نشده است/ خدمت به بوکس باعث افتخارم است

حسین رشیدیان می گوید هنوز صحبتی از سوی سرپرست فدراسیون بوکس برای پیشنهاد دبیری این فدراسیون با وی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استعفای اجباری علی دانشمندفر از دبیری فدراسیون بوکس صحبت های ضد و نقیضی از انتخاب گزینه جانشینی برای وی شنیده می شود که در این بین حسین رشیدیان یکی از گزینه های با شانس بالاست. رشیدیان که سابقه دبیری در فدراسیون دوومیدانی و سالها همکاری و فعالیت با افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون بوکس را در کارنامه خود دارد اگرچه هر پیشنهادی از سوی فدراسیون بوکس را تکذیب کرد اما متمایل به همکاری با داوری است.

حسین رشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهادی از سوی داوری به شما برای پست دبیری فدراسیون بوکس شده است؟ گفت: خیر فعلا پیشنهادی به من نشده اما باعث افتخار من است که بتوانم در جامعه ورزش به خصوص رشته بوکس خدمت کنم. اگر پیشنهادی هم باشد باید مورد قبول مسئولان وزارتخانه قرار بگیرد و پس از آن به صورت رسمی اعلام می شود.

وی در خصوص مدیریت افشین داوری در بوکس عنوان کرد: داوری تجارب بسیار خوبی در ورزش کشور دارد و دوره موفقی را در هرجا که حضور داشته طی کرده است. خیلی به آینده بوکس امیدوار هستم و فکر می کنم ان شاءالله فضا به خوبی هدایت شود و با حمایتهای هرچه بیشتر وزارت ورزش و جوانان شاهد موفقیت ورزشکاران این رشته باشیم.

کد خبر 4089366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha