۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

حکم معاونت صادر شد/ ماموریت کاوه مدنی در سازمان حفاظت محیط زیست

حکم معاونت صادر شد/ ماموریت کاوه مدنی در سازمان حفاظت محیط زیست

عیسی کلانتری در حکمی کاوه مدنی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست منصوب کرد با این حال ماموریت در نظر گرفته شده برای او فراتر از نقش پیشین این معاونت در سازمان محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار مهر اگرچه عیسی کلانتری  صبح امروز در خلال سخنانش در مراسم روز جهانی لایه ازن اعلام کرد که کاوه مدنی در معاونت تازه‌ای با عنوان به معاونت اجتماعی، بین المللی، فناوری و آموزشی در سازمان حفاظت محیط زیست مشغول به کار خواهد شد اما سپس با انتشار خبر رسمی صدور حکم کلانتری مشخص شد که پست در نظر گرفته شده برای او نه یک معاونت تازه بلکه معاونت از پیش موجود آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست است. بر این اساس تغییر عنوان این معاونت به معاونت اجتماعی، بین المللی، فناوری و آموزشی اولین ماموریت کلانتری برای کاوه مدنی ‌ اعلام شده است.

در حکم کلانتری، پیگیری تغییر عنوان معاونت به معاونت اجتماعی، بین المللی، فناوری و آموزشی اولین ماموریت کاوه مدنی عنوان شده است. آن گونه که یک منبع آگاه به خبرنگار مهر اعلام کرده قرار بر این است که روابط بین‌الملل نیز تحت نظر این معاونت باشد و با عنوان معاونت بین الملل،  نوآوری و مشارکت اجتماعی-فرهنگی فعالیت کند.

بر این اساس می‌توان گفت کلانتری که بارها پیش از این در سخنان خود به کاوه مدنی ارجاع داده و از او مشورت نیز می‌گرفته است اکنون برای او جایگاه مهمی را در سازمان محیط زیست در نظر گرفته و تلاش خواهد کرد با ایجاد تغییرات لازم در تشکیلات کنونی سازمان محیط زیست بستر لازم برای حضور نیرویی جوان و متخصص در سازمان را فراهم کند.

مدنی  دوره پسا دکتری خود را در رشته اقتصاد و سیاست محیط‌زیست در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید گذرانده است. این محقق ۳۴ ساله در سال ۲۰۱۲ نیز توسط انجمن مهندسان عمران آمریکا به عنوان یکی از ده چهره جدید مهندسی عمران انتخاب شد.  

کد خبر 4089402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha