۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱

عزیززاده:

بیش از ٧ میلیارد ریال برای ساخت استودیو قرآنی تبریز هزینه شده است

بیش از ٧ میلیارد ریال برای ساخت استودیو قرآنی تبریز هزینه شده است

رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی در آئین افتتاحیه استودیو قرآنی تبریز گفت: برای ساخت این استودیو از به روزترین تجهیزات داخلی استفاده شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی عزیززاده رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی روز امروز(چهارشنبه) بیست و نهم شهریورماه در آئین افتتاحیه استودیو قرآنی شهر تبریز این استودیو را یکی از مجهزترین و مدرن ترین استودیوهای شمال غرب کشور دانست و گفت: برای ساخت این بنا از به روزترین تجهیزات استفاده شده است و تفاوت عمده این استودیو با دو استودیو قبلی اختصاص فضای مفید برای ثبت و ضبط بهینه آثار قرآنی است.

وی ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی افزود: این بنا توسط مهندسین ایرانی طراحی و اجرا شده است و در ساخت این استودیو تنها از محصولات تولیدی داخل کشور استفاده شده است.

 عزیززاده با بیان اینکه بیش از ٧ میلیارد ریال برای ساخت این استودیو هزینه شده است گفت: ما با افتتاح این استودیو سعی داریم محصولات فرهنگی در عرصه‌های قرآنی را در سبد خرید خانواده‌ها وارد کرده و افزایش محصول دهیم.

رییس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی  با توجه به اینکه  استودیوی قرآنی تبریز بزرگ‌ترین و مجهزترین استودیوی صوتی در غرب کشور است ، بیان داشت : این استودیو با امکانات حرفه‌ای تجهیز شده‌ است و تیم فعال و حرفه‌ای آن را طراحی و اجرایی کرده‌اند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و مسئولین استانی حضور داشتند.

کد خبر 4093548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha