۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۰

امام جمعه موقت ساری تاکید کرد:

لزوم احیای امر به معروف در جامعه/ اظهارات ترامپ ابلهانه بود

لزوم احیای امر به معروف در جامعه/ اظهارات ترامپ ابلهانه بود

ساری- امام جمعه موقت ساری با گرامیداشت ایام محرم و لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، احیای اسلام ناب محمدی را هدف اصلی قیام عاشورا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نمازجمعه ساری، با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: همه باید نسبت به احیای امر به معروف در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ترک امر به معروف و نهی از منکر خطرات جدی برای جامعه ایجاد می کند، افزود: فلسفه قیام عاشورا و امام حسین (ع) حفظ اسلام ناب محمدی بوده است.

وی دربخشی از سخنانش با عنوان اینکه حضرت امام حسین (ع) چهره کریه یزیدیان را به خوبی نشان داده است از وی به عنوان شهید امر به معروف و نهی از منکر یاد کرد.

امام جمعه موقت ساری، همچنین با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل و تهمت هایش نسبت به ایران، این اظهارات را بی اساس و ابلهانه برشمرد و گفت: ملت مسلمان ایران همواره برابر زورگویی های دشمنان ایستاده و دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

حجت الاسلام یوسف پور اظهارات ترامپ در سازمان ملل متحد را ابلهانه و نشانه سبک مغزی وی دانست و گفت: آمریکا در همه زمینه ها شکست خورده و این اظهارات نشانه ضعف و استیصالی این رئیس جمهور است.

امام جمعه موقت ساری، خواستار برگزاری مناسب و پرشور برنامه های عزاداری سالار شهیدان در محرم شد و تاکید کرد: باید نسبت به برگزاری نماز ظهر عاشورا اهتمام و توجه کافی داشته باشیم.

وی برلزوم حفظ و انتقال ارزشهای ناب دفاع مقدس به نسل های مختلف جامعه تاکید کرد و امنیت و آرامش امروز را مرهون رشادتها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس برشمرد.

حجت الاسلام یوسف پور همچنین با محکوم کردن جنایات استکبار و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم میانمار خواستار پاسخگوی سازمان های بین المللی و شکست سکوت از سوی آنان در این زمنیه شد.

کد خبر 4094406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha