۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:

۴۳ واحد تولیدی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

۴۳ واحد تولیدی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال جاری ۴۳واحدتولیدی بیش از ۴۹میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، حبیبی معاون استاندار و پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت و دبیر کارگروه و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد.

علی پرزحمت، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: در سالجاری ۴۳واحدتولیدی بیش از ۴۹میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه افزود: استان قزوین از آغاز پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده و این موضوع هم بلحاظ مبلغ و تعداد است.

وی اظهارکرد: تاکنون تعداد ۱۱۵۰واحدتولیدی در استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که۵۶۳ مورد مربوط به واحدهای حوزه کشاورزی وتعداد۵۸۷ مورد نیزمربوط به واحدهای صنعتی است.

پرزحمت خاطر نشان کرد: ۲۲۷ مورد از تقاضاهای تسهیلات توسط کارگروه استانی مصوب شده که ۱۱۹ مورد مربوط به واحدهای کشاورزی و تعداد ۱۵۸ مورد نیز مربوط به واحدهای صنعتی استان هستند.

 دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه با ارائه گزارشی از  وضعیت بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت : در سال جاری ۱۲ جلسه اصلی و ۱۲۷ جلسه فرعی برگزار شده است که تعداد ۴۰۸ مصوبه مربوط به  ۱۷۳ واحد تولیدی بوده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری ۲۸۷ مصوبه اجرایی شده که بیش از ۵۹ درصد مصوبات را تشکیل داده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین: افزود : ۱۹۶ مصوله نیز در دست اقدام بوده که ۴۰ در صد کل مصوبات را در بر می گیرد.

وی  ادامه داد: در مجموع از سال ۹۴ تا کنون بیش از ۱۲۳۶ مصوبه صادر شده است که ۸۲ درصد از آنها اجرایی و منجر به رفع مشکلات واحدهای تولیدی شده است.

پرزحمت بیان کرد: بانکها با ۶۶ درصد بیشترین مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را در بر می گیرد و ۱۰ درصد مربوط به امور مالیاتی و ۸/۷درصد  تامین اجتماعی و ۱۵ درصد نیز مربوط به سایر  دستگاههای اجرایی استان بوده است.

کد خبر 4095138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha