۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

اخلاص رمز ماندگاری دفاع مقدس/ حیات انقلاب در تبعیت از ولایت است

اخلاص رمز ماندگاری دفاع مقدس/ حیات انقلاب در تبعیت از ولایت است

خرم آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ایمان و اخلاص رزمندگان را رمز ماندگاری دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با نیروهای مسلح لرستان در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم  و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هیچ تردید نیست که گذشت زمان بر عظمت دفاع مقدس می افزاید.

ایمان و اخلاص رمز ماندگاری دفاع مقدس

وی با بیان اینکه هرچه زمان می گذرد بر عظمت حادثه عاشورا افزوده می شود گفت: این در حالیست که دشمنان همواره در تلاش برای محو این حادثه هستند اما این حادثه مانند خورشید درخشید.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دفاع مقدس نیز این حکم را دارد و گذشت زمان عظمت دفاع مقدس را بیشتر می کند ادامه داد: دفاع مقدس از حادثه های بسیار مهم است.

آیت الله میرعمادی در ادامه سخنان خود با بیان اینک متاسفانه تبلیغات و اطلاع رسانی دفاع مقدس به صورت مطلوب صورت نگرفت و امروز ما افسوس می خوریم گفت: از طرف دیگر تمام رسانه های دنیا تبلیغ می کردند که نتیجه این بود که تبلیغات اندک ما موجب شود که روحیه رزمندگان قوی شود و پیروز شوند اما تبلیغات و دروغگویی آنها برای دنیا روشن شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه های غربی در آن زمان از صدام بت ساخته بودند اما همه نتیجه عکس داد گفت: هرچه زمان گذشت در زمینه تبلیغات اقدامات بهتری انجام شد و جنگ به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد رمز ماندگاری دفاع مقدس را رمز ماندگار قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: ایمان و اخلاص در درجه اول رمز ماندگاری دفاع مقدس بود.

زیارت عاشورا نجوای رزمندگان ما بود

آیت الله میرعمای با بیان اینکه کلیات جنگ خوب گفته شده اما جزئیات جنگ مطلوب گفته نشده است گفت: به جزئیات جنگ باید بپردازیم که در این زمینه باید ایمان رزمندگان را تببین کنیم.

وی رمز دیگر ماندگاری دفاع مقدس را اخلاص رزمندگان عنوان کرد و گفت: اخلاص رزمندگان مثال زدنی بود و درجه اخلاص در آنها خیلی بالا بود و ذره ای هوای نفس در وجود آنها نبود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خون پاک ترین انسان ها در دفاع مقدس ریخته شد تصریح کرد: اگر نقطه نقطه جنوب و غرب کشور را مسجد بسازند باز هم جا دارد.

آیت الله میرعمادی این ایثار، فداکاری و اخلاص را هیچ جایی نمی توان پیدا کرد گفت: زیارت عاشورا نجوای رزمندگان ما بود و به این دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید دارند که جزئیات جنگ بیان شود.

وی با تاکید بر اینکه اینها جلوه هایی از معنویت و ماندگاری دفاع مقدس است که باید حفظ شوند گفت: خداباوری در بین رزمندگان وجود داشت و رزمندگان در درفاع مقدس خدا و نصرت الهی را می دیدند.

رهبری امام(ره) رمز ماندگاری دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به توکل بر خدای رزمندگان و آرامش دل آنها بیان داشت: رهبری فرمودند امروز نیازمند به نیروهای مومن و مخلص نظامی هستیم و ما باید آنها را تربیت کنیم.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اعتماد به نفس رزمندگان دفاع مقدس گفت: نورانیتی که در بین رزمندگان وجود داشت کار ساز بود.

وی شهادت طلبی، عشق به شهادت، اعتقاد به دعا، قیامت و ... رمز ماندگای دفاع مقدس بود ادامه داد: رهبری و فرماندهی جنگ توسط امام(ره) رمز ماندگاری دفاع مقدس بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: امروز نیز عظمت، معنویت، پاکی و ... رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی که شخصیتی الهی است موجب ماندگاری دفاع مقدس شده است.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: خداوند لطف کرد این شخصیت را برای ما نگه داشت گفت: خداوند آنچنان به این شخصیت الهی نفوذ کلام داده که همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

حیات انقلاب در معنویت و تبعیت از رهبری است

وی با اشاره به بیانات رهبری در رابطه با برجام گفت: یک کلام از بیانات رهبری وجود نداشت که بر خلاف باشد و تمام آن صحبت ها امروز عملی شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کسی که الهی و خدایی باشد همه چیز را می بیند ادامه داد: تا زمانی که ما با این رمز و عوامل سرو کار داشته باشیم پیروزی ما قطعی است و در قاموس شهادت شکست معنا ندارد و در خداباوری ضعف معنا ندارد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به عربده کشی رئیس جمهور آمریکا گفت: این فرد، انسانی منفعت طلب و ثروت اندوز است.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد نیروهای مسلح در زمینه های مختلف بیان داشت: اینها ماندگار و سربلندی است و حیات انقلاب به معنویت و تبعیت از ولایت است.

کد خبر 4095600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha