۱ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

انشعاب موقت غیر دائم به مشترکین فاقد انشعاب برق واگذارمی شود

انشعاب موقت غیر دائم به مشترکین فاقد انشعاب برق واگذارمی شود

ارومیه - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز از برق، انشعاب موقت غیر دائم به مشترکین فاقد انشعاب برق واگذارمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر حسن بکلو عصر شنبه در جلسه معارفه مدیر توزیع برق خوی اظهارداشت: به منظور تبدیل انشعاب موقت غیر دائم به دائم، باید کلیه مجوزهای قانونی پیش بینی شده اخذ شود در این راستا انشعاب موقت غیر دائم برای درخواست کنندگان فاقد مجوز های قانونی به هیچ عنوان واگذار نخواهد شد.

وی ادامه داد: برای متقاضیان فاقد مجوزهای قانونی واگذاری انشعاب برق صرفا بصورت موقت غیردائم و با اخذ تعهد نامه رسمی از دفاتر ثبت اسناد و پس از ارائه تعهد نامه رسمی انجام و رعایت کلیه مقررات از جمله آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق، استاندارد شبکه های توزیع و انشعابات، رعایت حریم خطوط و.... همانند واگذاری برق دائم ضروری ولازم الاجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه های استان گفت: این شرکت با دو هزار و ۸۱۷ روستای برقدار، ۱۴هزار و ۹۳۵ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۱۱هزار و ۸۷۸ کیلومتر شبکه ۴۰۰ ولت، وظیفه خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۳۹ مشترک را بر عهده دارد.

حسن بکلو در ادامه با بیان اینکه پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است اظهارداشت: روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

وی افزود: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات منصور محمدصلاحی قدردانی و حمید حلمی به عنوان مدیر توزیع برق خوی معرفی شد.

کد خبر 4095808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha