۳۰ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۴۱

آخرین اخبار کنکور 86 در گفتگوی مهر با معاون سازمان سنجش :

آغاز ثبت نام از 16 آذر / مراجعه به پست برای ثبت نام الزامی است / تاثیر 15 درصدی معدل در کنکور دیپلمه های نظام جدید 84 و 85

آغاز ثبت نام از 16 آذر / مراجعه به پست برای ثبت نام الزامی است / تاثیر 15 درصدی معدل در کنکور دیپلمه های نظام جدید 84 و 85

ثبت نام آزمون سراسری سال 86 طبق برنامه زمانبندی شده از 9 صبح روز پنجشنبه 16 آذر آغاز می شود و تا 7 دی ماه ادامه دارد. داوطلبان برای ثبت نام در آزمون باید به پست مراجعه کرده و مدارک ثبت نام را به همراه دفترچه راهنمای ثبت نام از باجه های پستی دریافت کنند.

دکتر "حسین توکلی" - معاون اجرایی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اگر چه مراحل ثبت نام از طریق اینترنت و کامپیوتر صورت می گیرد اما مدارک از طریق پست به داوطلبان توزیع می شود.

وی ادامه داد: البته در مراکز پستی یک باجه برای ثبت نام اینترنتی و یک باجه برای ثبت نام کامپیوتری در نظر گرفته شده است تا اگر داوطلبان تمایل داشته باشند از طریق پست ثبت نام کنند، شرایط فراهم باشد. 

معاون سازمان سنجش در خصوص تأثیر معدل در آزمون سراسری 86 خاطرنشان کرد : بر اساس شرایط و ضوابط تعیین شده، معدل کتبی امتحانات نهایی سال سوم نظام جدید برای آن دسته از دیپلمه های نظام جدید سال 1384یا 1385که امتحانات آنها به صورت نهایی برگزار شده است، 15 درصد نمره نهایی کنکور را در بر می گیرد.

وی اضافه کرد: به عبارت دیگر گزینش نهایی دیپلمه های نظام جدید سال های 84 یا 85 بر اساس نمره کل حاصل از 85 درصد نمره آزمون و 15 درصد نمرات کتبی نهایی سال سوم است.

توکلی گفت: گزینش نهایی برای سایر داوطلبان نیز بر اساس نمره کل اکتسابی در آزمون سراسری و با توجه به ضوابط انجام می گیرد.

کد خبر 409875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha