۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۷

وزیر کشور مطرح کرد؛

تمهیدات لازم برای برگزاری تاسوعا وعاشورای حسینی اتخاذ شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری تاسوعا وعاشورای حسینی اتخاذ شده است

رشت-وزیر کشور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سراسر کشور از اتخاذ تمیهدات لازم برای ایجاد امنیت و برگزاری هرچه بهتر این مراسمات خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی بعدازظهر سه شنبه در بدو ورود خود به استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصمیم های گرفته شده قرار بود که برنامه تغییر استانداران برخی استان های کشور تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد که با توجه به سفر رئیس جمهوری به نیویورک این مهم به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه استانداران پیشنهادی تا پایان هفته آتی به هیئت دولت معرفی می شوند، افزود: بعد از برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در این خصوص تصمیم گیری می شود.

وزیر کشور همچنین به تهمیدات اندیشیده شده درباره برگزاری مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسمات به نحوه احسنت در سراسر کشور گرفته شده است.

به گفته رحمانی فضلی خوشبختانه تا به امروز مشکلی در این رابطه گزارش نشده و جای هیچ گونه نگرانی نیز نیست.

گفتنی است در سفر یک روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مراسم  معارفه «مصطفی سالاری» استاندار جدید گیلان و تکریم و تقدیر از زحمات «محمدعلی نجفی » استاندار سابق استان در قالب شورای اداری برگزار می شود.

کد خبر 4098787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha