۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷

مدیرعامل باشگاه نفت تهران:

کریمی با یک پیامک اعلام کرد تا بازی با سپاهان سرمربی نفت است

کریمی با یک پیامک اعلام کرد تا بازی با سپاهان سرمربی نفت است

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خبر استعفای علی کریمی را تایید کرد و عنوان داشت این مربی با فرستادن پیامک، آن را اعلام کرده است.

به گزارش خبرگراری مهر، حمیدرضا جهانیان درباره اینکه گفته می شود علی کریمی از سمت خود استعفا داده است گفت: در خصوص بحث استعفای آقای کریمی باید بگویم بعد از باختی که مقابل پیکان داشتیم به من پیام کوتاه فرستاد و گفت: به فکر مربی باشید. من تا بازی با سپاهان هستم. وی روی استعفای خودش هم اصرار داشت. به همین خاطر ما هم دنبال مربی خارج رفتیم. ای کاش آقای کریمی استعفا نمی داد. او اسطوره فوتبال ایران است. خودم او را آوردم و خیلی هم دوست دارم که به کارشان ادامه میدادند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه مصاحبه هایی را داشته اند اما من نخواستم به صحبت های سرمربی تیم دامن بزنم. حتی برخی از بازیکنان نیز گفتند حرف های آقای کریمی درست نبوده است. ما مذاکراتی را با چند مربی خارجی کرده ایم و امروز هم نتیجه اش را اعلام می کنیم.

جهانیان ضمن گلایه از صبحت های کریمی افزود: در این باره که سرمربی تیم گفته است تنها مالک باشگاه عوض شده است و مشکلات همچنان پا برجاست باد بگویم کم لطفی شده است. سعی کردیم در همین مدت زمانی کوتاه، امکانات لازم را در اختیار تیم قرار دهم. همچنین مشکلات فردی بازیکنان را هم که من نمی خواهم به آنها بپردازم حل کرده ایم.

وی در گفتگو با رادیو جوان، ضمن رد شایعه خروجش از کشور به دلیل مشکلات مالی اظهار داشت: خودم هم امروز شنیدم که گفته اند برای استراحت به خارج از کشور رفته ام. این موضوعات صحت ندارد. در همین دو هفته باید تمام این مشکلات را حل کنیم. کارمان را به تازگی شروع کرده ایم و باید در همین مدت، مشکلات ریز و درشتمان را باید حل کنیم.

مدیرعامل و مالک باشگاه نفت تهران خاطر نشان کرد: امروز توانستیم مشکلات مربوط به دارایی و مالیات را حل کردیم تا برخی از مسائل، مانند ممنوع الخروجی بازیکنان حل شود و بتوانیم مدارک و مستندات لازم را به فدراسیون فوتبال ارائه دهیم. خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی برای باشگاهمان رخ داده است و دیگر مشکلات اینچنینی نداریم. 

وی درباره احتمال حذف نفت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه ای را باید تا ۷ مهرماه ارسال کنیم. در همین فرصت کم هم بسیاری از موانع را حل و فصل کردیم تا مشکلی پیش نیاید و بتوانیم حضور مقتدرانه ای در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کد خبر 4099560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha