۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۹

سرمربی پارس جنوبی جم:

بازی پارس جنوبی جم و پدیده ۶ امتیازی است/ دنبال ۳ امتیاز هستیم

بازی پارس جنوبی جم و پدیده ۶ امتیازی است/ دنبال ۳ امتیاز هستیم

بوشهر - سرمربی پارس جنوبی جم با بیان اینکه برای کسب هر سه امتیاز مسابقه با پدیده وارد زمین می شویم، گفت: بازی پارس جنوبی جم و پدیده مشهد شش امتیازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیمهای پارس جنوبی جم و پدیده مشهد اظهار داشت: قهرمانی پارس جنوبی بوشهر در مسابقات فوتبال ساحلی را تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم تیم بزرگسالان نیز قهرمان شود.

وی با اشاره به مسابقه فردای تیم‌های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد، خاطرنشان کرد: قطعا یک بازی سخت برای هر دو تیم و یک مسابقه شش امتیازی خواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی جم به بازی‌های پدیده اشاره کرد و ادامه داد: پدیده در مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی را کسب کرده است و ما نیز توانسته‌ایم امتیازات خوبی را کسب کنیم.

هواداران به ورزشگاه بیایند

وی خواستار حضور گسترده و پرشور هواداران در ورزشگاه جم شد و اضافه کرد: در صورتی که مقابل پدیده به برتری برسیم در صدر جدول فاصله خوبی را ایجاد می‌کنیم.

تاتار با بیان اینکه انتظار داریم همه استان بوشهر حامی تیم باشند و ورزشگاه پر شود، افزود: امیدواریم تماشاگران ما فردا هم مانند بازی استقلال ورزشگاه را پر کنند.

از داوران فقط عدالت می خواهیم

وی با بیان اینکه همواره در زمین به دنبال عدالت فوتبال هستیم و از داوران نیز انتظاری غیر از عدالت نداریم، خاطرنشان کرد: کارشناسی صحنه پنالتی تیم ما در مسابقه مقابل سایپا در برنامه ۹۰ به خوبی کارشناسی شد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه آقای زرگر در این برنامه مظلوم واقع شد، ادامه داد: پنالتی تیم ما درست بود ولی در برنامه ۹۰ به گونه‌ای اعلام شد که برای تعداد زیادی پنالتی گرفته شده است در حالی که پنالتی‌ها به درستی اعلام شده است.

وی درباره انتقاد سرمربی تیم پدیده از امکانات شهر جم و زمین تمرینی این تیم در جم، اضافه کرد: تلاش ما این بوده که بهترین امکانات را برای آنها ایجاد کنیم. جم دو زمین چمن است که ورزشگاه تختی است و یکی هم زمین تمرینی ما و قطعا نمی‌توانیم ورزشگاهی که فردا قرار است در آن مسابقه برگزار شود را به آنها بدهیم.

تارتار تصریح کرد: تیم‌های استقلال و نفت هم که به اینجا آمدند در همین زمین تمرین کردند و مشکلی وجود نداشت و ما انتظار چنین صحیت‌هایی را نداشتیم.

بازیکنان ما به تیم ملی دعوت شوند

وی درباره باخت پرسپولیس به تیم الهلال نیز بیان کرد: اختلاف سطح فوتبال ما با آسیا یک بار دیگر مشخص شد و تیم‌هایی که هزینه‌های بالایی برای خرید بازیکنان خود کرده‌اند نتیجه بهتری نسبت به ما می‌گیرند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه عدم دعوت از بازیکنان پارس جنوبی به تیم ملی اجحاف در حق این بازیکنان است، ادامه داد: امیدواریم بازیکنان ما دیده شوند و چند بازیکن در تیم ملی داشته باشیم.

کد خبر 4100048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha