۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰

توسط انتشارات کتاب جمکران؛

کتاب مصور «دوران زندگی» برای نوجوانان چاپ شد

کتاب مصور «دوران زندگی» برای نوجوانان چاپ شد

کتاب «دوران زندگی» شامل داستان دوره‌های زندگی بشر به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «دوران زندگی» شامل داستان دوره‌های زندگی بشر به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مبنای اعتقاد به مهدویت و ظهور منجی الهی در آخرالزمان، متصل به حرکت تاریخی پیامبران و رفتار اجتماعی آنان ارتباط دارد. چون نقشه کلی خداوند برای زندگی بشر، یک نسخه مشخص از ابتدای خلقت بوده است و پیامبران با توجه به اتفاقات مختلف و دشمنانی که داشته‌اند روش کار متفاوتیرا پی گرفته‌اند.

خط هدایت و آموزش روش زندگی از ابتدای خلقت تا به انتها، یک خط نورانی و پیوسته است تا بشر را برای زندگی سعادتمندانه آماده کند. خطی که با حضور انبیای الهی و اوصیای آنان و مؤمنان جان‌برکف همواره محکم و استوار در مقابل زیاده‌خواهیی‌ها و استکبار و شیطنت‌ها ایستاده است و مردم را با یاد قیامت به سوی زندگی و حیات طیبه راهنمایی کرده‌اند. زندگی متعالی و نورانی‌ای که با ظهور آخرین ولی خدا، به معنای حقیقی خودش می‌رسد و بشر معنای زندگی واقعی و بندگی خدا را درک خواهد کرد.

کتاب خلاقانه‌ «دوران زندگی» داستان دوره‌های زندگی بشر به زبان ساده و کوتاه است. این روایت کوتاه ماجرای خلقت بشر و هبوط آدم به‌عنوان اولین پیامبر و فراز و نشیب زندگی پیامبران را تصویر می‌کند. روایت تاریخ پیامبران در این کتاب با این نگاه نگاشته شده که همه‌ پیامبران سعی داشتند شرایط حیات طیبه و بستر ظهور منجی را فراهم کنند. موازی با روایت دوران زندگی بشر و فعالیت‌های پیامبران، تصویرسازی این وقایع را پشت متن می‌بینیم. این تصویرسازی به‌هم‌پیوسته به‌صورت آکاردئونی تا خورده و این پرده‌ روایت تاریخ بشر را در خود جای داده است.

این کتاب با ۸ صفحه آکاردئونی مصور و قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4100470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha