اخبار امنیتی سوریه؛

کشته شدن ۳۵ غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکایی به الرقه

کشته شدن ۳۵ غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکایی به الرقه

کشته شدن ۳۵ غیرنظامی در حملات ائتلاف آمریکایی به الرقه، عقب نشینی گروههای مسلح به سوی مرز اردن،نبرد سنگین در حومه دمشق و تسلط ارتش سوریه بر روستای در حومه حمص از مهمترین اخبار این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکای نیوز عربی از کشته شدن ۳۵ غیرنظامی در جدیدترین حمله ائتلاف تحت هدایت آمریکا به الرقه سوریه خبر دادند.

از سوی دیگر شبکه النشره گزارش داد: نیروهای گروههای موسوم به احمد العبدو و جیش اسود الشرقیه وابسته به گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه از مواضع خود در البادیه سوریه به سوی اردوگاه الرقبان و پاسگاه ۵۵ در مرز سوریه و اردن عقب نشینی کرده اند و این پس از عقب نشینی نیروهای آمریکایی از پایگاه زکوف است.

همزمان منابع سوری از درگیری میان ارتش سوریه و تروریستها در محور جوبر -عین ترما در شرق دمشق خبر دادند.

در محور مزرعه بین جن در جنوبی غربی حومه دمشق و در مجاورت جولان اشغالی درگیری های شدیدی میان ارتش سوریه و گروههای مسلح رخ داد و طی آن ارتش سوریه به سوی بلندی های الضبع و المقتول پیشروی کرد و مواضع گروههای مسلح را در دامنه های دربل هدف قرار داد.

از سوی دیگر در حومه قنیطره تروریستهای جبهه النصره، روستاهای جبل الشیخ را هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار دادند که بر اثر آن شماری زخمی شدند.

در همین حال جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروههای مسلح را در بیت جن در حومه دمشق هدف قرار دادند و در این محور حملات موشکی و توپخانه ای سنگینی از سوی ارتش سوریه ضد مواضع گروههای مسلح شد.

در حومه شرقی حمص ارتش سوریه بر روستای شویحه در شمال شرق جب الجراح مسلط شد. در این عملیات شماری از داعشی ها کشته و زخمی شدند.

کد خبر 4100566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha