۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷

بوکسور المپیکی در گفتگو با مهر:

تیم ملی مربی کارنامه دار داخلی می خواهد/ پیشنهاد کمیته فنی نداشتم

تیم ملی مربی کارنامه دار داخلی می خواهد/ پیشنهاد کمیته فنی نداشتم

امین قاسمی پور معتقد است تیم ملی بوکس در رده سنی بزرگسالان نیازمند یک مربی داخلی کارنامه دار است.

امین قاسمی پور  ملی پوش المپیکی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استعفای ناطق نوری و آمدن سرپرست جدید گفت: نمی شود منکر زحمات ناطق نوری در بوکس شد ولی نیاز بود که تغییراتی ایجاد شود که به نظرم این تغییرات می تواند به نفع بوکس باشد. داوری مدیر ستادی و باتجربه ای است که رزومه اش در دوومیدانی هم خوب بوده است. یک یا دو نشست خوب با وی داشتیم و نتایج خوبی هم در برداشت.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود به شما هم برای کمیته فنی پیشنهاداتی شده است گفت: خیر هیچ پیشنهادی برای حضور در کمیته فنی نداشته ام اما همیشه و در هر زمانی هرکار از دستم برای بوکس برآید دریغ نمی کنم.

بوکسور المپیکی ایران در خصوص سرمربی خارجی تیم ملی گفت: متاسفانه در این یک سال حضور خمینز در تیم ملی نبوده ام و عملکردش را ندیده ام. وی مربی خوبی است ولی شاید نتوانیم از وی در رده سنی بزرگسالان استفاده بهینه کنیم. یادمان نرفته که در گذشته وینکوف ۲۰ روز اول با ذوق و شوق کار کرد ولی بعد از آن دیگر مثل سابق نبود. به نظرم بهتر است یک مربی داخلی باتجربه و کارنامه دار برای تیم ملی بیاوریم.

وی افزود: روی این مربیان خارجی نفوذ می شود، ما باید مربی داشته باشیم که کسی جرات نفوذ کردن روی وی را نداشته باشد. نزدیک بازی های آسیایی هستیم و آبروی بوکس در خطر است. خانواده بوکس باید با هم متحد شوند و از این جو خارج شوند.

قاسمی پور در پاسخ به این سوال که آیا در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت می کنید یا خیر گفت: هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما احتمالا در این رقابتها شرکت کنم.

کد خبر 4101312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha