۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۵

امام جمعه ایلام:

دستگاه ها با جدیت تکمیل زیرساخت های مرز مهران را پیگیری کنند

دستگاه ها با جدیت تکمیل زیرساخت های مرز مهران را پیگیری کنند

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ازدستگاه های اجرایی این استان خواست با جدیت تمام روند تکمیل زیرساخت های مورد نیاز مرز مهران را برای اربعین ۹۶ پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: فعالیت بسیار خوبی در زمینه رفع نیازهای مرز مهران صورت گرفته ولی همچنان برخی نارسایی ها وجود دارد که باید در فرصت باقیمانده نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: مهم ترین مسئله در این میان بهبود وضعیت جاده های ارتباطی به مرز مهران است و باید هرچه سریعتر نقاط در دست اجرا تکمیل شوند تا رانندگان و زائران با فراغ بال به حرکت در ایسن مسیر ادامه دهند.

امام جمعه ایلام یادآورشد: با وجود تبلیغات منفی استکبار هر سال شاهد عشق و علاقه مردم ایران اسلامی و سایر کشورها برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستیم و بدون شک امسال نیز تعداد بیشتری از شیعیان ایران اسلامی و سایر کشورها در این مراسم حضور پیدا می کنند.

آیت الله لطفی برگزاری باشکوه این مراسم را مایع اعتبار و آبرو نظام اسلامی دانست و از همه دلشوزان خواست با جدیدت نیازهای اجرایی این مراسم را دنبال و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مرز مهران در دوران رژیم بعث به یک نقطه امنیتی و بسته تبدیل شده بود ولی امروز اصلی ترین کانون عزیمت زائران به عتبات عالیات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود احداث راه آهن را از مطالبات اصلی مردم استان ایلام دانست و گفت: راه آهن تا استان کرمانشاه آمده است و طول مسیر راه‌آهن احداثی از اسلام آباد تا ایلام ۸۰ کیلومتر است که می طلبد این مهم نیز به استان به طور جد در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار گیرد.

کد خبر 4103461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha