۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸

مربی تیم بوکس جوانان ایران:

وزیر اجازه ندهد در دولت تدبیر و امید دموکراسی در بوکس نابود شود

وزیر اجازه ندهد در دولت تدبیر و امید دموکراسی در بوکس نابود شود

مربی تیم جوانان بوکس ایران از وزیر ورزش و جوانان خواست تا اجازه ندهد کاندیدی در انتخابات این فدراسیون حضور پیدا کند که اهرمی بیش از دیگران برای جذب آرا داشته باشد.

رضا مهدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مجمع انتخاباتی پیش رو در فدراسیون بوکس گفت: صحبت هایم را با سخنانی از شهید چمران آغاز می کنم. از شهید چمران پرسیدند که آیا در گماردن مسئولیت تخصص مهمتر است یا تقوا؟ ایشان گفتند که هرکس بدون تخصص کاری را قبول کند تقوا ندارد. لازم می بینم  قبل از اینکه در مورد شرایط جدید فدراسیون اظهارنظر کنم تشکری ویژه از ناطق نوری رئیس دلسوز و پرتلاش سابق فدراسیون بوکس برای ۲۸ سال خدمت خالصانه به این رشته داشته باشم. همه می دانند که بوکس با تلاشهای ناطق نوری سرپاماند و رشد کرد.

ملی پوش سابق بوکس ادامه داد:  پس از استعفای ناطق نوری، حضور سرپرست جدید در فدراسیون در همین چند ماه ضرر و زیان زیادی به بوکس وارد کرد. اردوی تیم ملی به بهانه کمبود بودجه تعطیل شد و رقابتهای قهرمانی کشور جوانان در حالی برگزار شد که هیچ برنامه ای پشت آن نبود. چگونه ممکن است در مسابقاتی که تمام هدف آن باید جذب نفرات برتر باشد کادر تیم جوانان دعوت نشود؟ مگر می شود فقط یک نفر (نهرودی) کل بازیها را زیر نظر بگیرد؟

وی افزود: آقای داوری قطار در حرکت بوکس کشور را متوقف کرد. شنیده ام که ایشان قصد حضور در انتخابات را دارند که این کار مغایر با اهداف وزارت ورزش و جوانان و آقایان سلطانی فر و داورزنی است. مجامع انتخاباتی فدراسیون ها برای انتخابات است نه انتصابات! نباید اجازه داده شود در دولت تدبیر و امید اعتدال و دموکراسی در بوکس نابود شود. حتی خود مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم معتقدند که شرکت سرپرستان در مجامع انتخاباتی اشتباه بوده است چرا که فرصت اعمال نفوذ زیادی برای آنها وجود دارد که برای سایر کاندیدا نیست.

مربی تیم ملی بوکس جوانان با بیان اینکه این اعمال نفوذها دهن کجی به تمام معیارهای وزارت ورزش و جوانان است ادامه داد: این شرایط انتخابات بوکس را خارج از مسیر دموکراسی قرار می دهد. در این مقطع جامعه بوکس بسیار ناراحت هستند و اذهان خانواده مظلوم بوکس مورد تشویش قرار گرفته است. شنیده ام سرپرست فدراسیون حتی با هیاتها هم تماس گرفته و از آنها رخصت برای حضور در انتخابات گرفته است. سوالی که از آقای داوری دارم این است که آیا پس از دوره کوتاه ریاست در دوومیدانی و رای نیاوردن در فدراسیون کاراته به فکر ریاست در بوکس است؟ من به عنوان یکی از اعضای این خانواده می گویم که قهرمانان و روسای هیات ها هرگز خانواده خودشان را به یک غریبه نمی فروشند. ممکن است این خانواده در بسیاری از موارد اختلاف نظر داشته باشند اما غیرت با هم بودن را دارند.

مهدی پور افزود: آقایانی که برای به دست آوردن یک اسپانسر به هزارجا متوسل می شوند و به خاطر آن مجبور می شوند قول های زیادی به دیگران بدهند به درد بوکس نمی خورند. فدراسیون بوکس افرادی را می خواهد که دستشان در جیب خودشان باشد و حتی خودشان نقش اسپانسر را  بازی کنند. داوری باید قبول کند جایی در بوکس ندارد و اگر هم بنا بر هر اتفاقی رای بیاورد و رئیس فدراسیون بوکس شود بدترین دوران مدیریت خودش را در بوکس تجربه خواهد کرد.

پیشکسوت بوکس تصریح کرد: سرپرست به دنبال آخرین سنگر مدیریتی اش در بوکس است. اینکه ایشان کاندیدا شوند و از نفوذ سرپرستی اش در انتخابات کمک بگیرد زیبنده ورزش کشور ما نیست. بوکس یکی از پرمدال ترین رشته های المپیک است و باید سرمایه گذاری زیادی روی آن شود. در این مدت بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان خواسته و نظر خود را اعلام کرده اند. درخواست من از سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان این است که به صحبت های قهرمانان  و خاک خورده های بوکس توجه کند و اجازه ندهد فردی وارد انتخابات شود که اهرمی بیش از دیگران دارد. امیدوارم خانواده بوکس به بهترین گزینه در مجمع رای بدهند.

کد خبر 4104081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha