۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

از سوی فیلمساز شیرازی؛

فیلم کوتاه «یک آینه» تولید شد/الهام از اشعار مولانا، حافظ و سعدی

فیلم کوتاه «یک آینه» تولید شد/الهام از اشعار مولانا، حافظ و سعدی

شیراز- فیلم کوتاه «یک آینه» به کارگردانی و نویسندگی حسین الهیاری فیلمساز شیرازی تولید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع فیلم «یک آینه» در خصوص آینه ای گردان هست که با دستان بشر به ورطه نابودی کشیده می شود و از بین می رود.

به گفته نویسنده و کارگردان این اثر، فیلم «یک آینه» ریشه در مفاهیم عرفانی و اشعار شاعرانی چون مولانا، حافظ و سعدی دارد.

حسین الهیاری دانشجوی سال آخر فوق لیسانس سینما تربیت مدرس و کارشناسی کارگردانی نمایش است که در تهران مشغول به فیلمسازی است.

الهیاری که فیلم مستند «دیروز امروز فردا» را ساخته در زمینه ساخت فیلم های تبلیغاتی فعالیت دارد؛ او فیلمسازی را به طور مستقل تا به امروز انجام داده است.

در فیلم «یک آینه»  که حسین الهیاری تهیه کننده هم هست، دستیار اول کارگردان: علی غلام زاده، دستیار دوم کارگردان: علیرضا اکرادی، مدیر فیلمبرداری: محسن زارعی، تدوین: حسین آزادی، آهنگساز و صداگذار: بابک نصیری خواه، طراح لباس و صحنه: ابراهیم عبدالحکیمی، مدیر تولید: میلاد فلاح، منشی صحنه: مهتاب پویامنش، طراح پوستر: محمود غلامی، عکاس: هومن نوری نژاد و گریمور: ثمینه پهلوان زاده هستند.

این در حالیست که ایرج آبادیان، محمد عبدالرشیدی، ابراهیم عبدالحکیمی، مهدی محالی،حمیدرضا عرفانیان، مهتاب پویامنش، مسعود رحمانی، محسن بقا، رضا بقا، شمین پرهیزگاری، جلیل مهروز، سیما نیک فر، زهرا علومی، محمد حکم آبادی، نرجس نیکومرام،مهدی رضاصفت، صوفیا نصیر، مسعود رهبرنیازی و هلیا غلامی به شمار می روند.

به گفته الهیاری، فیلم «یک آینه» در جشنواره داخلی کشور یونان پذیرفته و اکران شد که از برندگان بخش فیلم خلاقانه و نوآورانه این رویداد سینمایی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، در کارنامه این فیلمساز، ساخت یک فیلم بلند با عنوان «سراب» قرار دارد که در سینما غزل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم اکران شد.

کد خبر 4104384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha