۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹

مدرس ارتباطات:

زاویه دید روابط عمومی ها باید عوض شود

زاویه دید روابط عمومی ها باید عوض شود

زنجان- مدرس ارتباطات با بیان اینکه زاویه دید روابط عمومی ها باید عوض شود، گفت: باید کارکرد و نقش روابط عمومی ها در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صمدی تبار ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی روابط عمومی های شوراها و شهرداری استان، برگزاری این چنین دوره های آموزشی برای روابط عمومی ها را اقدام بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برگزاری این دوره بر دانش و تخصص روابط عمومی اضافه می کند. 

وی با بیان اینکه نصب بنر در سطح شهرهای استان زنجان زیاد است، اظهار کرد: این سوال مطرح است که رو.ابط عمومی ها تا چه میزان در انتقال پیام و اطلاع رسانی از طریق نصب بنرها موفق بوده اند و روابط عمومی ها با توجه به هزینه صرف شده برای تهیه بنرها، آیا اطلاع رسانی لازم را به مردم داشتند. 

مدرس ارتباطات گفت: هر چیزی در جایگاه خود استفاده شود مفید است و باید روابط عمومی ها بر این امر مهم توجه  داشته  باشند. 

صمدی تبار با بیان اینکه زاویه دید روابط عمومی ها باید عوض شود، گفت: باید کارکرد و نقش روابط عمومی ها در جامعه تبیین شود.

مدرس ارتباطات افزود: روابط عمومی ها باید با امکانات کم، مهمترین اقدامات را انجام دهند و همدلی لازم را با اعضای شوراها داشته باشند. 

صمدی تبار با بیان اینکه وظایف روابط عمومی در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی است، افزود: روابط عمومی ها باید در این دو بخش تخصص لازم را داشته باشند تا بتوانند تصویری از سازمان را منعکس کنند و ایجاد خلاقیت کنند.

کد خبر 4104597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha