۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

طبیعت از نگاه نقاشان در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید

طبیعت از نگاه نقاشان در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید

نمایشگاه گروه نقاشان «آبرنگ شرق» از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه در خانه هنرمندان ایران برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه نقاشان «آبرنگ شرق» که از سال ۱۳۸۸ با هدف بهره گیری از خردجمعی در راستای گسترش دانش بصری گردهم آمده اند، در نمایشگاه جدید خود که ۱۳ مهرماه در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود، طبیعت را از دید تازه ای نگریسته اند و آن را به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه ۲۰ اثر از نقاشانی چون احمد مقدسی، ساغر انواری، فیروزه بختیاری، مریم باشوکی، لیلا توتونچی، ساناز حمزه‌ ای، ملیکا حسینی، مریم قاسمی، نگار مطهری، سمانه نصیبی پور به سرپرستی احمد مقدسی در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: طبیعت همواره یکی از خاستگاه ها و سرچشمه های اصلی  هنر بوده است، در نقاشی، موسیقی و از همه بارزتر در هنر شعر نمود و حضور طبیعت را در شعر همه شاعران جهان می توان مشاهده کرد؛ چنان که مولانا طبیعت را جلوه گاه خدا می بیند و گاه حتی جز خدا هیچ چیز دیگر را در سراسر کائنات نمی بیند. طبیعت از نگاه هر هنرمند متفاوت است و صور خیال او نیز دارای مشخصاتی است که ویژه خود اوست.

نمایشگاه طبیعت از نگاه نقاشان آبرنگ گروه شرق از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۱۳۹۶ در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت) ضلع جنوبی باغ هنر، میزبان علاقمندان است.

کد خبر 4104629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha