۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۴

مدیر آبفای شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر:

۳ کیلومتر از خطوط آب رسانی در شهرک امام حسین (ع) اصلاح می شود

 ۳ کیلومتر از خطوط آب رسانی در شهرک امام حسین (ع) اصلاح می شود

اسلامشهر- مدیر آبفای شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر گفت: به منظور ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین بالغ بر ۳ کیلومتر از خطوط آب رسانی در این شهرک اصلاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حسینی گنجی، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی بررسی های به عمل آمده و مطالعات صورت گرفته در خصوص شناسائی و خارج سازی شبکه های فرسوده و قدیمی از مدار توزیع، که به لحاظ شکستگی و ایجاد حوادث متعدد موجب افت فشار و پایین آمدن سطح کمی و کیفی آب شرب شهروندان می شد، در همین راستا و به منظور رفع نواقص و نوسازی شبکه و انشعابات قدیمی ، عملیات اصلاح شبکه در این شهرک در حال انجام است .

حسینی گنجی افزود: این عملیات عمرانی با استفاده از اعتبارات عمرانی و جاری ، عملیات اصلاح شبکه و انشعابات فرسوده در شهرک امام حسین (ع) صورت گرفته است.

وی ضمن تشریح این پروژه بیان داشت: این عملیات با استفاده از اعتبارات جاری و عمرانی و به طول ۵.۳ کیلومتر در خیابان های حضرت امام سجاد (ع) ، عابد دوم تا هجدهم و کوثر یکم تا چهارم و با خارج سازی خطوط قدیمی از مدار توزیع و جایگزینی لوله جدید پلی اتیلن سایز ۱۱۰ ، ۱۶۰ و ۲۰۰ میلی متری از اوایل مهر ماه آغاز شده و حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری نیز به اتمام و بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آبفای شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر در پایان گفت: هم زمان با اجرای عملیات لوله گذاری مذکور و جایگزینی خطوط جدید به جای خطوط و شبکه های قدیمی ، عملیات اصلاح و بازسازی انشعابات فرسوده و قدیمی نیز که فاقد کار آیی لازم می باشند نیز صورت می گیرد که مطابق بررسی های بعمل آمده تا پایان این پروژه تعداد ۲۱۶۰ رشته انشعاب فرسوده نیز اصلاح و بازسازی مجدد خواهد شد .

کد خبر 4104971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha